کد خبر : 24728
تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۳

دلخوشی مردم رشت به لودرهای دلخوش در برف

دلخوشی مردم رشت به لودرهای دلخوش در برف
به نظر می رسد با توجه به انسداد برخی از معابر اصلی و فرعی در ابتدای صبح، دلخوشی مردم رشت به لودرهای دلخوش در برف ۳۰ سانتی متری باشد!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پویشگران گیل:

در شرایطی که شهرداری رشت به دلیل کمبود ماشین آلات سنگین و راننده از مدیریت صحیح برف ۳۰ سانتی‌متری عاجز است و نمایندگان فعلی رشت نیز مشغول ساماندهی فعالیت‌های انتخاباتی خود هستند؛ سیدکاظم دلخوش با لودر به داد رشت رسید و با فعالیت ۸ دستگاه لودر جهت بازگشایی معابر اقدام کرد.

دلخوش که همواره به فعالیت‌های عمرانی خود معروف بوده است این بار نیز نیامده آستین بالا زد و متفاوت از تمامی کاندیداها نشان داد در هرکجا نماینده باشد در حوزه عمرانی ارتباطات خوبی دارد و می تواند در حوزه کمبود ماشین آلات از همین حالا که نماینده رشت نیست گره گشا باشد.

بدون شک بارش برف آزمون خوبی بود تا تفاوت بین افرادی که ادعای حل مشکلات رشت را دارند و افرادی که این توانایی را در عمل اثبات می‌کنند مشخص شود. مردم رشت فارغ از هر نتیجه ای که در روز جمعه حاصل شود به خوبی به خاطر خواهند سپرد که نمایندگان شهرشان در این برف ۳۰ سانتی متری چه عملکردی داشتند.

تعداد این لودرها که توسط ستادهای مردمی سیدکاظم دلخوش در اختیار منافع عمومی شهر در جهت رفع انسداد معابر قرار گرفتند در حال افزایش است و به نظر می رسد با توجه به انسداد برخی از معابر اصلی و فرعی در ابتدای صبح، دلخوشی مردم رشت به لودرهای دلخوش در برف ۳۰ سانتی متری باشد!

منبع: حرف تازه

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.