کد خبر : 24631
تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۵

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان:

جاده‌های گیلان برفی و لغزنده است

جاده‌های گیلان برفی و لغزنده است
نیکفهم:مرکز مدیریت راه‌های استان به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به پرسش‌های مردم در خصوص وضعیت هوا و ترافیکی همه راه‌های گیلان و مسیرهای استان‌های همجوار است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پویشگران گیل:

غلامعلی نیک‌فهم گفت: بر اساس تازه ترین گزارش‌های دریافتی، صبح امروز در مسیرهای اسالم – خلخال، پونل – خلخال، فومن – ماسوله، ماسال – گیلوان، شفت – امامزاده اسحاق و امامزاده ابراهیم، رودسر – لات محله، زیاز – شوک و بلوردکان – خصیل دشت بارش شدید برف گزارش شده است.
وی افزود: در راه‌های سیاهکل – دیلمان، توتکابن – حشمت آباد، بره سر – قوشه لانه- کلیشم، جیرنده – ویه، آسیابر – بره سر و شوک – ملکوت بارش برف به صورت خفیف است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان در تشریح وضعیت راه‌های در مرز استان‌های همجوار عنوان کرد: گردنه الماس در مسیر اسالم- خلخال و زندانه در مسیر پونل- خلخال شاهد بارش شدید برف بوده و به دلیل احتمال ریزش بهمن و نبود ایمنی کافی این مسیر بسته شده است و در گردنه حیران در مسیر آستارا – اردبیل نیز بارش خفیف برف گزارش شده‌ است.
وی با بیان اینکه در دیگر مسیرهای گیلان باران می‌بارد، اظهار کرد: رانندگان برای تردد در جاده‌های کوهستانی و برف‌گیر حتما زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.
نیک فهم اضافه کرد: شماره تلفن مرکز مدیریت راه‌های استان به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به پرسش‌های مردم در خصوص وضعیت هوا و ترافیکی همه راه‌های گیلان و مسیرهای استان‌های همجوار است.
کارشناس هواشناسی گیلان گفت: فعالیت سامانه سرد و بارش برف از فردا (دوشنبه) در این استان تشدید می‌شود که با توجه به این وضعیت آب و هوایی هشدار سطح نارنجی صادر شده‌ است.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.