کد خبر : 24649
تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۱

پایان تلخ پدرخوانده‌ها در بهارستان

پایان تلخ پدرخوانده‌ها در بهارستان
باید منتطر ماند و نظاره گر شد که آیا اختلاف درون گروهی اصولگرایان به پایان پدر خوانده‌ها در بهارستان منتهی می‌شود یا خیر؟!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پویشگران گیل:

با انشقاق میان اصولگرایان سنتی در کشور و حواشی بوجود آمده که توسط الیاس قالیباف فرزند ارشد محمدباقر قالیباف رقم خورد وضعیت اصولگرایان در انتخابات آتی چندان خوشایند نیست و بر اساس نظر سنجی‌هایی که در فضای مجازی رصد می شود حتی احتمال‌های قوی‌تر حاکی از این است که رقابت بر کرسی ریاست مجلس بین محمد باقر قالیباف و محمدرضا باهنر می‌باشد.
با توجه به خبرهای رسیده آفت انشقاق میان اصولگرایان سنتی در استان‌ها و حتی شهرستان‌های کشور نیز رسوخ کرده و این اختلاف نظرهای سیاسی و گل به خودی اصولگرایان سنتی بنیان اصولگرایی را برای زیر ساخت‌های رسیدن به کرسی‌های بهارستان سست و سست‌تر کرده است، تا جایی که پدر خوانده‌های سیاسی بشدت از رقبای خودی ترسیده اند و تمام تلاش خود را برای پیروزی در ماراتن رسیدن به بهارستان به کار بسته‌اند.
روز گذشته نشست خبری رمضانعلی طالبی رئیس و رضا سلمانی دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان گیلان با خبرنگاران گیلان برگزار ش ، که ماحصل این نشست خبری اعلام لیست مورد حمایت شانا یا همان شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان بود.
اما پیش از این مجید دلاور دبیر جامعه اسلامی پزشکان و نامزد دوازدهمین دوره ی مجلس شورای اسلامی در یک مصاحبه با خبرنگاران استان مهدی فلاح یک پزشک جوان انقلابی را به عنوان مهم‌ترین گزینه‌ی مورد حمایت شانا در رشت اعلام کرده بود،حالا با تضاد میان این دو خبر نتیجه‌ی پیش‌بینی انتخابات بین نیروهای جوان انقلابی و پدر خوانده های سیاسی جناح مذکور کمی سخت‌تر شده است اگر به گفته مجید دلاور استناد کنیم اینکه شانا تمام سرمایه گذاری سیاسی و پایگاه حمایتی رای خود را برای مهدی فلاح در رشت رقم بزند دور از ذهن نیست که وی پیروز این میدان شود و باید منتطر ماند و نظاره گر شد که آیا اختلاف درون گروهی اصولگرایان به پایان پدر خوانده‌ها در بهارستان منتهی می‌شود یا خیر؟!
البته گمان زنی‌ها و نظر سنجی‌ها بیشتر بر این محور است که انتخابات مجلس در یازدهم اسفند جاری قطعا به دور دوم کشیده می‌شود و اگر چنین باشد شاهد رقابت سخت‌تری میان نامزدها برای تکیه بر کرسی مجلس خواهیم بود.

منبع: فهیمه فتحی مدیرمسئول پایگاه خبری توسکانیوز 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.