کد خبر : 24473
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۷:۱۵

استاندار گیلان در جمع یاران انقلاب:

بدون شک حضور مردم در عرصه‌های مختلف ضریب امنیت کشور را ارتقا می‌دهد

بدون شک حضور مردم در عرصه‌های مختلف ضریب امنیت کشور را ارتقا می‌دهد
عباسی: هر رای نشانه‌ای از اقتدار نظام، محصول درخت تناور انقلاب اسلامی و تیری بر قلب دشمنان است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پویشگران گیل:
اسدلله عباسی در جلسه جمع یاران انقلاب در مصلی امام خمینی(ره) رشت با بیان اینکه مردم در طول ۴۵ سال گذشته همواره در کنار انقلاب اسلامی بوده‌اند،گفت: مردم در این مدت با همه توطئه‌ها،نفوذ‌ها و نفوذی‌ها و سختی‌ها مقابله کردند و مردانه ایستادند چرا که هدف اصلی این مردم اجرای دستورات خداوند است.

وی با اشاره به نقش حضور مردم در ارتقای امنیت کشور با حضور در انتخابات ۱۱ اسفند گفت: بدون شک حضور مردم در عرصه‌های مختلف ضریب امنیت کشور را ارتقا می‌دهد زیرا در صورتی که مردم در صحنه نباشند، دشمنان با این تصور که مردم از انقلاب دلسرد هستند، برای خدشه‌دار کردن امنیت ما تلاش می‌کنند.

استاندار گیلان با تاکید بر بصیرت ملت ایران در حوزه‌‌های مختلف در طول ۴۵ سال گذشته بیان کرد: حضور مردم  در راهپیمایی ۲۲بهمن مقدمه‌ای برای حضور در جشن سیاسی ۱۱ اسفند است و به حول و قوه الهی مردم در ۱۱ اسفند حماسه و معجزه‌ای دیگر خلق خواهند کرد.

عباسی، انقلاب اسلامی را انقلابی الهی و برخواسته از بطن جامعه دانست و تصریح کرد: انقلاب اسلامی یک نهضتی بود که از متن ملت بپا شد،نهضت،نهضت ملی بود.‏‎ ‎‏یعنی، ملت از زن و مرد، از بچه و بزرگ،همه قیام کردند تا حکومت پهلوی را از بین‏‎ ‎‏ببرند و موفق هم بودند.

وی با بیان اینکه تمامی انقلاب و مرجعیت نقش مهمی در پیروزی انقلاب اسلامی داشتند،گفت:انقلاب اسلامی ما در پرتو فعالیت علمای دین به ثمر رسید و پیشوای این انقلاب که امام خمینی(ره) بود یک مرجع دینی، برخاسته از حوزه ‌های علمیه و خواست مردم بود.

استاندار گیلان حضور مردم و مشارکت حداکثری در انتخابات را مهم خواند و با بیان اینکه هر رای نشانه‌ای از اقتدار نظام،محصول درخت تناور انقلاب اسلامی و تیری بر قلب دشمنان است،افزود: مردم ۱۱ اسفندماه با حضور پرشور پای صندوق‌های رای بار دیگر با پیامبر عظیم‌الشان،ائمه اطهار،امام زمان (عج)،ولایت فقیه و شهدا پیمان می‌بندند و نمایندگان خود را انتخاب و راهی مجلس خواهند کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.