کد خبر : 22312
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۷

تحقق همکاری مشترک با دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی استان گيلان

تحقق همکاری مشترک با دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی استان گيلان
نشست گام اول تحقق همکاری مشترک در زمینه های علمی، پژوهش و فناوری با دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی استان گيلان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پویشگران گیل:

در پیرو تفاهمنامه ای که در هفته پژوهش و فناوری امسال، بین پارک علم و فناوری گیلان و دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی استان گيلان به امضاء رسید؛ جلسه ای در راستای اجرایی نمودن مفاد این تفاهمنامه با حضور معاون فناوری و نوآوری و مدیر سرمایه گذاری و تجاری سازی پارک علم و فناوری گیلان و رئیس دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی استان گيلان، برگزار شد.
در این جلسه با توجه به مفاد تفاهمنامه؛در خصوص همکاری جهت کاربردی کردن تحقیقات و طرح‌های خاتمه یافته پژوهشی مرتبط با نظم، امنیت و پیشگیری از آسیب های اجتماعی؛ مقرر شد اولویت های پژوهش و دانشی مورد نیاز دفتر تحقیقات کاربردی ف.ا.ا. گیلان گردآوری شود.
همچنین مقرر شد در راستای شناسایی نخبگان، ایده پردازان، پژوهشگران و فناوران در حوزه های مختلف مرتبط؛ برای معرفی شرکت های فناور و دانش بنیان، فراخوانی از سوی پارک علم و فناوری گیلان انجام شود.
در این نشست از سوی معاون فناوری و نوآوری پارک علم و فناوری گیلان پیشنهاد شد تا جلساتی بصورت دوره‌ای توسط مدیر تجاری سازی و سرمایه گذاری برای اولویت بندی در حوزه های تخصصی و مختلف با حضور فناوران جهت رفع نیازهای فراجا برگزار گردد. تا بتوان از همکاری مشترک بین پارک علم و فناوری گیلان و دفتر تحقیقات کاربردی ف.ا.ا. گیلان؛برای دریافت گواهی نامه‌ها و تاییدیه های مورد نیاز شرکتهای فناور ودانش بنیان استان استفاده نمود.
مدیر تجاری سازی و سرمایه گذاری بیان نمود با توجه به اهمیت پارک علم و فناوری گیلان در توسعه فناوریهای جدید، بر نقش واحدهای فناور برای رفع نیازهای فناوری فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران (فراجا) تاکید کرد و با بیان برخی نیازمندیهای حوزه فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران (فراجا) امیدواری کرد که این تعاملات منجر به خروجی مطلوب و خدمت رسانی به جامعه شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.