کد خبر : 24431
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۶:۵۶

مدیرکل دفتر بازرسی و شکایات شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور:

اهمیت انتقال تجربیات،بر جانشین‌پروری ضروری است

اهمیت انتقال تجربیات،بر جانشین‌پروری ضروری است
مدیرکل دفتر بازرسی و شکایات شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از تصفیه خانه بزرگ آب گیلان، تصفیه خانه فاضلاب فخب رشت بازدید نمود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پویشگران گیل:

محمد رسولی امین مشاور مدیرعامل و مدیرکل دفتر بازرسی و شکایات شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و هیاٌت همراه در سفر دو روزه به گیلان روند اقدامات آبفای گیلان را مورد برسی قرار دادند.

محمدرسولی امین و هیاٌت همراهشان در روز اول سفر خود از تصفیه‌خانه بزرگ آب گیلان بازدید و فرایند استحصال،تولید،تصفیه،توزیع و کیفیت آب شرب استان گیلان را مورد بررسی قرار دادند؛ سپس در دیدار صمیمانه با مدیرکل بازرسی استان گیلان در خصوص عملکرد شرکت آب و فاضلاب استان و چالش‌های موجود بر سر راه شرکت در ارائه هرچه بهتر خدمات به گیلانیان عزیز گفتگو کردند.

همچنین در روز دوم سفر؛ مشاور مدیرعامل و مدیرکل دفتر بازرسی و شکایات شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و هیاٌت همراه بعد از بازدید از تصفیه خانه فاضلاب فخب رشت و بررسی و سنجش وضعیت موجود تصفیه‌خانه؛در جلسه ای با مدیرعامل شرکت آبفای گیلان، معاونین و تعدادی از مدیران مجموعه که در سالن جلسات ستاد شرکت برگزار شد، عملکرد شرکت،مشکلات و موانع را مورد بررسی قرار داد و بر تقویت روحیه جهادی برای رفع نیازهای مردمی در حوزه فعالیت شرکت تأکید نمود.

وی با اشاره به اهمیت انتقال تجربیات،بر جانشین پروری تأکید نمود و افزود:با تشکیل جلسات هم‌اندیشی از مشارکت همکاران در کمیته‌ها و کارگروه‌ها باید بهره جست.

رسولی امین نگاه دفتر بازرسی را به بهبود فرایندها دانست و افزود: نگاه این حوزه همکاری است و کمک می‌کند تا اگر فرایندی اشتباه بوده اصلاح شود و ارتباط موثر و مستمر با دستگاه‌های نظارتی بسیار حائز اهمیت است.

علیرضا غیاثی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان نیز در این نشست ضمن تشریح وضعیت شرکت به بیان برنامه‌های پیش‌بینی شده برای بهبود شرایط موجود پرداخت و افزود:با تعامل و همکاری مجموعه آبفای گیلان،شاهد ارتقاء وضعیت این شرکت خواهیم بود.

منبع: دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گیلان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.