کد خبر : 24412
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۳

مدیرعامل گروه دانش‌بنیان کاشف:

اعلام آخرین مهلت ثبت‌نام در کارگاه آموزشی کاست کنترل و مهندسی منو

اعلام آخرین مهلت ثبت‌نام در کارگاه آموزشی کاست کنترل و مهندسی منو
دکتر رهام قلیچی:ارائه پلتفرم و راهکار جدید برای قیمت‌گذاری در کافه یا رستوران.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پویشگران گیل:

کارگاه آموزشی کاست کنترل و مهندسی منو برای اولین بار در سطح استان‌ها در رشت برگزار می‌شود.
مدیرعامل گروه دانش‌بنیان کاشف با اعلام این مطلب گفت:این رویداد آموزشی با موضوعی نو و متفاوت در حوزه فعالیت رستوران،کافه و کافی شاپ روزهای ۸ و ۹ اسفند ۱۴۰۲ در رشت برگزار خواهد شد.
وی افزود: این برنامه آموزشی مخصوص صاحبان سرمایه، ‌‎مدیران رستوران،راه اندازان و باریستاها و ‌‎سرپرستان و مدیران مالی هر مجموعه می‌باشد که به صورت حضوری و آنلاین برگزار می‌گردد.
دکتر رهام قلیچی افزود: برنامه‌ریزی و بودجه‌بندی مالی قبل از شروع راه اندازی،چگونگی برآورد مالی و انتخاب صحیح ملک،نحوه‌ی انتخاب کانسپت و چگونگی نوشتن منو،مدیریت مالی، راهکارهای کاهش هزینه‌ها، انبارداری و کنترل کاست (ارائه پلتفرم و راهکار جدید برای قیمت‌گذاری در کافه یا رستوران)،مهندسی منو و محاسبه سود، آنالیز فروش و ماتریکس فروش از جمله مهمترین مباحثی است که در این رویداد مطرح خواهد شد.
وی همچنین تصریح کرد: مدرسان این کارگاه آموزشی حافظ صفایی و بهرام بهرامی هستند که از چهره‌های مطرح و صاحب نام در این عرصه می‌باشند.
وی در ادامه افزود: تمامی فایل‌های کاربردی مرتبط با قیمت‌گذاری، آنالیز و مهندسی منو، فرم‌های پرتی، گزارش صندوق در اختیار شرکت کنندگان قرار خواهد گرفت.
مدیرعامل گروه دانش بنیان کاشف با اشاره به استقبال و ثبت نام فعالان حوزه رستوران،کافه و کافی‌شاپ از تهران و برخی مناطق کشور در این کارگاه آموزشی گفت: فعالان و علاقه‌مندان حوزه‌های مذکور در استان گیلان حداکثر تا تاریخ ۷ اسفند می‌توانند از طریق شماره تماس ۰۹۳۶۱۶۴۸۶۴۲ و سایت www.kbtg.org در این رویداد ثبت‌نام نمایند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.