مدیرعامل آبفای گیلان:
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پویشگران گیل:
علیرضا غیاثی گفت: انشعابات غیرمجاز یکی از مهمترین چالشها در حوزه آب میباشد؛ معضلی که افزون بر تشدید کمآبیها و تنش آبی، موجبب تضییع حقوق مشترکین قانونمند میشود و به شبکه توزیع آب شرب خسارت وارد نموده و خدمات رسانی به مشترکین را با اخلال مواجه میکند. وی با تأکید بر اینکه شناسایی انشعابات غیرمجاز گام مهمی در راستای شفاف سازی مصارف و درآمدهاست، تصریح کرد: در راستای تحقق اهداف مدیریت مصرف، کاهش هدر رفت آب شرب و افزایش درآمدزائی، طی سال جاری یک هزار و 790 فقره انشعاب غیرمجاز شناسایی شد. رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل آبفای گیلان با اشاره به اینکه استفاده قانونی شهروندان از آب شرب بهداشتی، امکان خدماترسانی بیشتر جهت تأمین و توزیع عادلانه آب برای سایرین را فراهم میسازد، افزود:از مجموع انشعابات غیرمجاز شناسایی شده پس از طی مراحل قانونی ،تعداد یک هزار و 469 فقره تعیین تکلیف و به انشعاب مجاز تبدیل شده است. وی در ادامه گفت: به همین منظور اکیپهای بازرسی امور، آبداران و قاریان کنتور مکلف هستند تا در بازدیدهای روزانه و قرائت کنتور ،موارد مربوط به برداشت های غیرمجاز و استفاده نامتعارف از آب شرب را شناسایی نمایند و جهت توزیع عادلانه آب شرب،نسبت به قطع انشعابات متخلفین و تعیین تکلیف آنها اقدام شود. غیاثی با بیان اینکه شناسایی و جمع آوری انشعابات غیرمجاز به طور جدی و مستمر در همه شهرستان های گیلان در حال انجام است خاطرنشان کرد: به منظور تامین مستمر و پایدار آب شرب مردم عزیز استان و همچنین برقراری عدالت اجتماعی و جلوگیری از تضییع حقوق شهروندان،باید این انشعابات شناسایی و جمع آوری شوند و صاحبان این نوع انشعابات با مراجعه به امور آب و فاضلاب منطقه خود می توانند نسبت به تعیین تکلیف انشعاب آب با طی مراحل قانونی اقدام نمایند. مدیرعامل آبفای گیلان یادآور شد: مرکز ارتباط با مشتریان و سامانه 122 یکی از درگاه های هوشمند شامل سامانه های اطلاعاتی گویا و اپراتورهای مجرب می باشد که به صورت شبانهروزی در ارتباط با مردم است و شهروندان عزیز در صورت مشاهده حوادث مربوط به حوزه آب و فاضلاب و برداشت غیرمجاز از آب شرب، می توانند از طریق این سامانه گزارش نمایند.
منبع:
ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی مینویسم.