کد خبر : 24351
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۵

رقابت‌های پاورلیفتینگ قهرمانی بانوان کشور در گیلان

رقابت‌های پاورلیفتینگ قهرمانی بانوان کشور در گیلان
سومین دوره رقابتهای پاورلیفتینگ قهرمانی بانوان باشگاه‌های کشور امروز دوشنبه با معرفی نفرات برتر چند وزن در رشت پیگیری شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پویشگران گیل:

در جریان رقابت‌های پاورلیفتینگ قهرمانی بانوان باشگاه‌های کشور و در وزن ۶۳ کیلوگرم رده سنی نوجوانان آیناز جعفری از خوزستان،در رده سنی جوانان زهرا کریمی از استان کردستان و در رده سنی بزرگسالان وزن ۶۳ کیلوگرم نیز،الهام دهقانی به مقام قهرمانی رسیدند.

همچنین در رقابت‌های رده سنی پیشکسوتان ۴۰ تا ۴۹ سال وزن ۶۳ کیلوگرم مریم محرامپور مقدم از مازندران،در وزن ۶۹ کیلوگرم سمیرا بابایی از مازندران و در رده سنی ۵۰ تا ۵۹ سال وزن ۶۹ کیلوگرم زهرا محمودی از اصفهان عناوین نخست را کسب کردند.

در سومین دوره رقابت‌های پاورلیفتینگ قهرمانی بانوان باشگاه‌های کشور گرامیداشت شهید محسن حججی، ۱۷۰ بانوی ورزشکار این رشته از سراسر کشور حضور دارند که در مجموعه ورزشی شهید عضدی رشت با هم رقابت می‌کنند.

بانوان ورزشکار حاضر در این دوره از رقابت‌ها از استانهای گیلان،مازندران، تهران،لرستان، فارس، گلستان، زنجان، اصفهان،کردستان، ایلام، یزد، خوزستان و سیستان و بلوچستان حضور دارند که در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشسکوتان با هم به رقابت می‌پردازند.

سومین دوره مسابقات پاورلیفتینگ قهرمانی بانوان باشگاه‌های کشور روز سه‌شنبه اول اسفند ماه با معرفی تیمهای برتر و همچنین با معرفی نفرات برتر رده‌های سنی مختلف در رشت خاتمه می‌یابد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.