کد خبر : 24238
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۵

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای گیلان:

احداث اولین پست فوق توزیع برق شهرستان سنگر تا پایان سال

احداث اولین پست فوق توزیع برق شهرستان سنگر تا پایان سال
محمود دشت بزرگ:پست سیار سنگر با پیشرفت فیزیکی 86 درصدی به زودی به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پویشگران گیل:

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای گیلان با اشاره به مرحله سخت و حساس تامین زمین پست سیار سنگر و با بیان اینکه این پروژه از پروژه‌های حیاتی و جزو 180 اقدام عملیاتی تدوین شده وزارت نیرو برای عبور موفق از اوج بار سال آتی است، گفت: خوشبختانه با رایزنی‌های مختلف و همکاری بسیارخوب نماینده مردم شریف شهرستان رشت ،بخشدار سنگر و دیگر مقامات محلی، زمین پست که بسیار اساسی و مهم بود، تامین شد.
دشت بزرگ در خصوص اهداف پروژه گفت: سرویس دهی مطلوب به مشترکان و رفع مشکل افت ولتاژ و تداوم تقویت و پایداری شبکه فوق توزیع بخش سنگر، افزایش قابلیت اطمینان در سطح فوق توزیع و اشتغالزایی جوانان منطقه از جمله اهداف این پروژه می‌باشد.
مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان در مورد مشخصات فنی پروژه گفت: پست سیار 63/20 کیلوولت 15 مگاولت آمپر سنگر، شامل یک فیدر ورودی و 4 فیدر خروجی 20 کیلوولت می‌باشد.
دشت بزرگ با اشاره به پیشرفت فیزیکی 86 درصدی پروژه، افزود: برای این پروژه 600 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری خواهد شد و برای 9 نفر اشتغالزایی مستقیم و برای30 نفر اشتغالزایی غیرمستقیم ایجاد خواهد شد.
مدیرعامل شرکت برق منطقه ای گیلان با اشاره به اهمیت این پروژه در تامین برق پایدار و مطمئن منطقه سنگر، افزود: عملیات اجرایی این پروژه در سال 1401 در زمینی به مساحت 5000 متر مربع آغاز شده و پیش‌بینی می‌شود در سال جاری به بهره‌برداری برسد.
گفتنی است که پست سیار پروژه تأمین و آماده حمل به محل استقرار می‌باشد. کرسی چینی دیوار انجام شده و دیوار کشی در حال اجرا می‌باشد. مخلوط ریزی و تسطیح زمین نیز پس از صدور مجوز برداشت مصالح توسط سازمان صمت استان گیلان، انجام خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.