کد خبر : 24202
تاریخ انتشار : جمعه ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۷

پیروزی پرگل تیم فوتبال بانوان ملوان انزلی مقابل پالایش گاز ایلام

پیروزی پرگل تیم فوتبال بانوان ملوان انزلی مقابل پالایش گاز ایلام
تیم فوتبال بانوان ملوان بندرانزلی در ادامه رقابت‌های لیگ برتر کشور، مقابل تیم پالایش گاز ایلام به پیروزی پرگل دست یافت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پویشگران گیل:

تیم‌های فوتبال بانوان ملوان بندرانزلی و پالایش گاز ایلام روز جمعه در هفته دوازدهم رقابتهای لیگ برتر کشور در ورزشگاه سردار جنگل رشت در هوایی بارانی به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم بانوان ملوان با نتیجه پرگل چهار بر صفر حریفش را شکست داد.

در نیمه نخست این بازی تیم بانوان ملوان بندرانزلی به سه گل دست یافت که ابتدا محدثه زلفی در دقیقه نهم گل نخست این تیم را به ثمر رساند در دقیقه بیستم افسانه چترنور و در دقیقه ۲۳ نیز شبنم بهشت به ترتیب گلهای دوم و سوم ملوان را به ثمر رساندند.

در نیمه دوم و در دقیقه ۵۴ تیم فوتبال بانوان ملوان بندرانزلی صاحب یک ضربه پنالتی شد که افسانه چترنور مهاجم این تیم این ضربه را به گل تبدیل کرد تا در نهایت تیم ملوان با نتیجه چهار بر صفر مقابل پالایش گاز ایلام به برتری برسد.

قضاوت این دیدار را مائده جعفری با کمک‌های زهرا رمرودی و سمانه یوسف آبادی عهده دار بودند که درنا قهرمانی به عنوان داور چهارم و سمانه محسنی به عنوان ناظر گروه داوری در این بازی حضور داشتند.

پیش از برگزاری این مسابقه،تیم فوتبال بانوان ملوان بندرانزلی با کسب ۲۵ امتیاز در رتبه سوم جدول رده‌بندی قرار گرفته بود و تیم فوتبال بانوان پالایش گاز ایلام نیز با کسب ۱۹ امتیاز در مکان پنجم جدول رده بندی قرار داشت.

در رقابت‌های فوتبال لیگ برتر بانوان باشگاه‌های کشور ۱۰ تیم حضور دارند که در یک گروه به صورت دوره‌ای، رفت و برگشت با هم به رقابت می‌پردازند.

منبع:ایرنا

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.