کد خبر : 24183
تاریخ انتشار : جمعه ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۵

رئیس شورای شهر رشت:

حمایت شورا از طرح‌های مربوط به ایثارگران و جانبازان

حمایت شورا از طرح‌های مربوط به ایثارگران و جانبازان
کارگرنیا:شورای ششم رشت از هر طرح و لایحه مربوط به ایثارگران و جانبازان شاغل در شهرداری رشت باشد حمایت می‌کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پویشگران گیل:

محمدحسین واثق کارگرنیا در مراسمی که به منظور تجلیل از جانبازان شاغل در شهرداری رشت برگزار شد با تبریک اعیاد شعبانیه و گرامیداشت روز جانباز اظهار کرد: رزمندگان دلاور ایران اسلامی در دفاع از تمامیت ارضی ایران و نوامیس ملت در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل حضور پیدا کردند و بسیاری از آنان در دفاع از آرمان‌هایشان به فیض عظیم شهادت و برخی نیز به درجه رفیع جانبازی نائل آمدند.
رئیس شورای اسلامي شهر رشت با تاکید به اینکه قدردانی از جانبازان و ایثارگران وظیفه تمامی مسئوولین است،افزود:با رشادت‌های این دلاورمردان است که امروزه ایران اسلامی پابرجاست و هیچ گاه نباید ایثارگری‌های آنان فراموش شود.
رئیس شورای اسلامي شهر رشت به دغدغه‌های جانبازان و خانواده‌های آنان اشاره کرد و‌ گفت: بسیاری از این عزیزان به واسطه میزان مجروحیت توان انجام بسیاری از امورات خود را ندارند و به همین علت خانواده‌هایشان مسئوولیت مضاعفی در نگهداری از این سرمایه‌های بزرگ انقلاب بر عهده دارند و همه مسئوولین وظیفه دارند، باری از دوش این عزیزان بکاهند.
کارگرنیا با اشاره به اینکه در دوران دفاع مقدس رزمندگان در جبهه‌ها با کمبودهای فراوانی مواجه بودند،تصریح کرد: گاهی مواقع حتی آب آشامیدنی سالم در دسترس وجود نداشت،اما با تمام این مشکلات و کمبودها،عاشقانه از میهن دفاع کردند و اقتدار و امنیت امروز کشورمان را مرهون همان رشادت‌ها هستیم.
وی با بیان اینکه کشور از منابع فراوانی برخوردار است،افزود: منابع خدادادی،نخبگان علمی داشته‌هایی است که می‌تواند در اقتدار هر کشوری تاثیرگذار باشد و اگر برخی از خائنین که در دوره‌هایی منافقانه تیشه به ریشه این نظام زدند نبودند،یقینا بسیاری از مشکلات از جمله نگرانی‌های اقتصادی امروزه وجود نداشت.
رئیس شورای اسلامي شهر رشت با تاکید به اینکه با تمام مشکلات حاکم،از عشق مردم به نظام و رهبری کم نشده است،گفت: ان‌شاالله حرف‌ها و شعارها در راستای حمایت از ملت توسط برخی از مسئوولین به عمل تبدیل شود و به نمایندگی از اعضای شورای ششم رشت از هر طرح و لایحه ای که در راستای حمایت از ایثارگران و جانبازان شاغل در مجموعه شهرداری رشت باشد اعلام حمایت می‌کنیم و شورای ششم تاکنون به این مهم پایبند بوده و به وظیفه و تکلیف خود عمل کرده است.

منبع:روابط عمومی و امور بین الملل شورای رشت

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.