کد خبر : 24080
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۰

درراستای اصلاح و بازسازی شبکه فرسوده ، معاون بهره برداری شرکت برق منطقه ای گیلان خبر داد:

اتمام بهینه‌سازی پست شهید سیادتی رشت

اتمام بهینه‌سازی پست شهید سیادتی رشت
قنبرزاده:عملیات برکناری کلید قدرت فرسوده نیمه روغنی خط پوپلین در پست شهید سیادتی و نصب کلید 63 کیلوولت گازی با موفقیت صورت پذیرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پویشگران گیل:

درراستای اصلاح و بازسازی شبکه فرسوده و جلوگیری از حوادث و اعمال خاموشی به شبکه، کلید 63 کیلو ولت خط پوپلین – عضدی در پست شهید سیادتی(رشت2) تعویض و به بهره‌برداری رسید.
حسن قنبرزاده معاون بهره برداری شرکت برق منطقه ای گیلان با اعلام این خبر گفت:با برنامه ریزی صورت گرفته و پیش‌بینی پروژه‌های اصلاح و بهینه‌سازی در سال 1402 شرکت برق منطقه ای گیلان،انجام عملیات برکناری کلید قدرت فرسوده نیمه روغنی خط پوپلین در پست شهید سیادتی و نصب کلید 63 کیلوولت گازی با موفقیت صورت پذیرفت و کلید قدرت جدید به بهره‌برداری رسید.
قنبرزاده با ابراز امیدواری از اقدامات خوب صورت گرفته،افزود:تجهیزات قدیمی پست انتقال شهید سیادتی تا قبل از پیک بار سال 1403 و با هدف اصلاح و بازسازی شبکه فرسوده همچنین جلوگیری از اعمال محدودیت سطح اتصال کوتاه شبکه با برنامه مشخص و به نوبت تعویض می‌شوند که امور نظارت بر تعمیرات پست‌ها و خطوط در سال جاری مبادرت به تعویض برخی از آنان در قالب پروژه های 180 اقدام توانیر نموده است.
معاون بهره‌برداری در خصوص چگونگی اجرای پروژه،گفت:این طرح با استفاده 100 درصدی از تجهیزات ساخت داخل با اعتباری معادل 12.000 میلیون ریال انجام شده است.
پست 230 کیلولت شهید سیادتی (رشت 2) با ظرفیت 160*2+50*1+15*1 مگاولت آمپر،دارای چهار فیدر 230 کیلوولت،یک فیدر 132 کیلوولت و هشت فیدر 63 کیلو ولت است و از اهمیت ویژه ای جهت پایداری شبکه گیلان برخوردار می‌باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.