کد خبر : 12707
تاریخ انتشار : دوشنبه ۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۳

مدیرکل فرودگاه گیلان خبر داد:رشد ۲ برابری پروازهای اربعین از فرودگاه سردار جنگل رشت

مدیرکل فرودگاه گیلان خبر داد:رشد ۲ برابری پروازهای اربعین از فرودگاه سردار جنگل رشت
تاکنون جابجایی بیش از ۱۷۰۰ نفر مسافر از طریق فرودگاه استان گیلان مسجل شده که با توجه به جابجابی حدود ۸۰۰ نفر مسافر از طریق مرز هوایی گیلان در سال گذشته، بیش از دو برابر رشد داشته است.

به گزارش پویشگران گیل:
مدیرکل فرودگاه گیلان از رشد دو برابری پروازهای اربعین از این فرودگاه خبر داد و گفت: پروازهای امسال در روزهای ۹، ۱۲ و ۱۶ شهریورماه برقرار می شود.
سد محسن میرحسینی درخصوص برقراری پروازهای اربعین از طریق فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت، اظهار کرد: طبق اعلام قبلی، فروش بلیت های اربعین برای پروازهای ۹ و ۱۶ شهریورماه سال جاری از طریق درگاه های اینترنتی شرکت های هواپیمایی آتا و پویا، مستقیما توسط این شرکت ها انجام شد.
وی افزود: خوشبختانه با توجه به پیگیری های انجام گرفته، چند پرواز دیگر هم اضافه شد که متعاقبا جزئیات ساعت انجام پروازها از طریق روابط عمومی فرودگاه اطلاع رسانی خواهد شد.
مدیرکل فرودگاه گیلان با اشاره به ایام برقراری پروازهای مستقیم عتبات عالیات از طریق مرز هوایی رشت، خاطرنشان کرد: ۹ شهریورماه شرکت پویا یک پرواز رشت به نجف ۵۰ نفره و یک پرواز نجف به رشت ۵۰ نفره خواهد داشت.
شرکت آتا نیز یک پرواز رشت به نجف ۱۶۸ نفره و یک پرواز نجف به رشت ۱۶۸ نفره را برقرار می کند.
میرحسینی با بیان اینکه ۱۲ شهریورماه یک پرواز ۲۸۵ نفره رشت – نجف از طریق شرکت هواپیمایی ایران ایر انجام می شود، گفت: ۱۶ شهریورماه نیز، پروازهای رشت – نجف(۵۰) و نجف – رشت(۵۰) پویا، رشت – نجف(۱۶۸) و نجف – رشت(۱۶۸) آتا و رشت – نجف(۲۸۵) و نجف – رشت(۲۸۵) ایران ایر انجام خواهد شد.
وی با اشاره به برقراری پروازهای فوق الذکر از فرودگاه سردار جنگل در سال جاری،خاطرنشان کرد: تاکنون جابجایی بیش از ۱۷۰۰ نفر مسافر از طریق فرودگاه استان گیلان مسجل شده که با توجه به جابجابی حدود ۸۰۰ نفر مسافر از طریق مرز هوایی گیلان در سال گذشته، بیش از دو برابر رشد داشته است.
مدیرکل فرودگاه گیلان ضمن تاکید بر اینکه فروش بلیت صرفا از طریق درگاه های اینترنتی شرکت های هواپیمایی انجام دهنده پرواز صورت می گیرد و به هیچ عنوان، در فرودگاه انجام نخواهد شد، از مسافرین و زوار عزیز خواست برای تهیه بلیت به فرودگاه مراجعه ننموده و از طریق درگاه های اینترنتی مذکور اقدام کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.