کد خبر : 23936
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۳

در مسجد جامع شهرستان خمام؛

تکریم حقوق شهروندی و پاسخگویی به مردم با حضور فرماندار و مسئولین خمام

تکریم حقوق شهروندی و پاسخگویی به مردم با حضور فرماندار و مسئولین خمام
میز خدمت جهادی مسئولین شهرستان خمام با حضور مهندس حسن آدمیت سرپرست فرمانداری

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پویشگران گیل:

میز خدمت جهادی مسئولین شهرستان خمام با حضور مهندس حسن آدمیت سرپرست فرمانداری و سایر مسئولین شهرستان خمام در مسجد جامع شهرستان خمام ساعاتی پیش از برپایی نماز جمعه برگزار شد.
در این رویداد که در میان استقبال مردم برگزار شد، در راستای تکریم حقوق شهروندی و پاسخگویی به مردم، آدمیت سرپرست فرمانداری، خود پای صحبت مراجعین نشسته و ضمن ارائه مشاوره، پاسخگوی مسائل و مشکلات مطرح شده از سوی مردم بودند.
آدمیت سرپرست فرمانداری،در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه شهرستان ضمن گرامیداشتن یاد و خاطره شهدا و امام شهدا و بنیانگذار انقلاب اسلامی بیان کرد؛
ایام الله دهه فجر و پیروزی شکوهمند ۴۵ امین سالروز انقلاب اسلامی که اوج افتخار ملت ایران است را تبریک عرض عرض میکنیم و خدا را شاکریم که انقلاب ما متکی بر استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی و متکی بر کلمه اسلام ناب محمدی است. در ایام الله دهه فجر در شهرستان خمام، بالای ۳۰ پروژه با اعتباری بیش از ۸۰ میلیارد تومان به مرحله افتتاح رسید که باید اقدامات انجام شده همه مسئولین را به اطلاع مردم عزیز برسانیم. در دولت ۱۳ ام که دولت صدق و راستگویی است گزارش دهی باید با آمار و مستندات به مردم شریف گزارش شود و همه روسای ادارات شهرستان باید نسبت به این موضوع دقت نظر داشته باشند.
اقدامات در حوزه عمرانی در شهرستان خمام از دهه مبارک فجر سال ۱۴۰۱ تا ۱۴۰۲ افزایش یافته و میتوان به آسفالت‌های راه روستایی و راه اصلی که اعتبار آن بیشتر از 20 میلیارد تومان می‌باشد،اشاره کرد.
در سال زراعی گذشته حدود ۶۰ کیلومتر از انهار اصلی و درجه ۳ و ۴ شهرستان لایروبی گردید تا در روند آبرسانی به امور مزارع تسریع شود و البته باز هم در مسیر خدمت رسانی به مردم شریف باید پیگیری‌های بیشتری داشته باشیم.
اما بعد از دهه مبارک فجر ما وارد آزمون بزرگ دیگری خواهیم شد به نام انتخابات که ملت عزیز ایران همانند همیشه در این آزمون بزرگ سربلند خواهد بود و امسال هم برای شکست دشمنان و دسیسه‌های آنان پای صندوق های رای حضور پیدا میکنند و بار دیگر نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کنند.
انقلاب اسلامی ایران تجلی شکوهمند حماسه و سر افرازی ملتی است که با فریادشان آزادیخواهی و استقلال طلبی را به گوش جان جهانیان طنین‌انداز کرده است.
ایام الله دهه فجر و پیام آن تا همیشه الهام بخش ملت بزرگ ما تا رسیدن به قله‌های عظمت و اقتدار خواهد بود.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.