کد خبر : 12849
تاریخ انتشار : سه شنبه ۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۷

دولت مردم،عدالت،شفافیت و مبارزه با فساد

فرماندار خمام: ۲۹ طرح عام‌المنفعه در بخش مرکزی خمام افتتاح شد

فرماندار خمام: ۲۹ طرح عام‌المنفعه در بخش مرکزی خمام افتتاح شد
پروژه برق‌رسانی نیز با مبلغ ۴۴ میلیارد تومان با حضور جمعی از مسئولان شهرستان در روستای جفرود بالا به صورت همزمان مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش پویشگران گیل:
فرماندار خمام از افتتاح و بهره‌برداری ۲۹ طرح عام‌المنفعه در بخش مرکزی این شهرستان خبر داد و افزود: از جمله این پروژه‌ها روکش آسفالت روستای کویشا با مبلغ ۱۰ میلیارد تومان است که به متراژ ۳ و نیم کیلومتر جهت استفاده و تردد اهالی این روستا به بهرداری رسید.
اسفندیار جوشن اظهار کرد: در پنجمین روز از هفته دولت ۲۹ طرح عام‌المنفعه در بخش مرکزی این شهرستان افتتاح و بهره‌برداری شد.
فرماندار خمام افزود: از جمله این پروژه‌ها روکش آسفالت روستای کویشا با مبلغ ۱۰ میلیارد تومان است که به متراژ ۳ و نیم کیلومتر جهت استفاده و تردد اهالی این روستا به بهرداری رسید.
جوشن با بیان اینکه کارگاه سفالگری در روستای کتکول دافچاه و فروشگاه صنایع دستی در شهر خمام به مبلغ یک میلیارد تومان از دیگر این پروژه‌ها بودند، تشریح کرد: ۲۶ پروژه برق‌رسانی نیز با مبلغ ۴۴ میلیارد تومان با حضور جمعی از مسئولان شهرستان در روستای جفرود بالا به صورت همزمان مورد بهره برداری قرار گرفت.
فرماندار شهرستان خمام در پایان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بویژه شهیدان رجایی و باهنر، تاکید کرد: افتخار می‌کنیم در سایه نظام جمهوری اسلامی به ویژه در هفته دولت شاهد افتتاح پروژه‌هایی هستیم که به همت بلند دست‌اندرکاران و مسئولان در جای جای کشور و در راستای رفاه حال شهروندان صورت می‌گیرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.