کد خبر : 23689
تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۹:۴۹

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان:

بیماران اورژانسی در بیمارستان‌ها سریعاً تعیین تکلیف شوند

بیماران اورژانسی در بیمارستان‌ها سریعاً تعیین تکلیف شوند
دکتر آشوبی:باید سریعاً بیماران در اورژانس تعیین تکلیف و خدمات درمانی موردنیاز به بیماران مراجعه‌کننده ارائه شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پویشگران گیل:

دکتر محمدتقی آشوبی رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در نشست هماهنگی اورژانس بیمارستانی و پیش بیمارستانی در سالن اجلاس حوزه ریاست با تقدیر از تلاش‌های کادر درمان در بخش اورژانس،گفت: تلاش‌های کادر اورژانس در ارائه خدمات سلامت‌محور به مردم ستودنی است و باید شاخص‌های خدمت بر اساس استانداردها ارائه شود.
وی با اشاره به اهمیت زمان در اورژانس، افزود: اورژانس پیشانی بیمارستان بوده و باید خدمات ارائه‌شده در آن به لحاظ کمی و کیفی به بهترین شکل ممکن ارائه شود.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به تراکم بالای مراجعه به اورژانس‌های مراکز آموزشی درمانی مرکز استان، گفت: بیماران در اورژانس باید سریعا” تعیین تکلیف و خدمات درمانی موردنیاز به بیماران مراجعه‌کننده ارائه شود.
دکتر آشوبی با اشاره به در پیش بودن تعطیلات پایان سال، خاطرنشان کرد: کادر درمان به‌ویژه اورژانس در طول هفته و به‌صورت شبانه‌روزی باید در مراکز آموزشی درمانی و بیمارستانی حضور فعالانه داشته باشند و خدمات موردنیاز به بیماران را ارائه دهند.
وی بر ضرورت تشدید نظارت‌ها در بخش اورژانس تأکید کرد و گفت: باید در بخش اورژانس با تشدید نظارت‌ها و تعیین تکلیف سریع بیماران زیر 6 ساعت و 12 ساعت به‌درستی مدیریت شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.