کد خبر : 23837
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۷:۰۸

به میزبانی شرکت توزیع برق گیلان:

همایش آموزشی آشنایی با راهكارهای مدیریت مصرف برق و گاز

همایش آموزشی آشنایی با راهكارهای مدیریت مصرف برق و گاز
مهدیزاده:بر اساس آموزه‌های علمی، فرهنگی، دینی و اخلاقی ضروری است مدیریت مصرف انرژی حیاتی قلمداد شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پویشگران گیل:

محمدتقی مهدیزاده مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان از برگزاری همایش آموزشی آشنایی با راهکارهای مدیریت مصرف برق و گاز به منظور آگاه سازی هرچه بیشتر درخصوص این موضوع مهم خبر داد.
در این همایش که به همت مشاور مدیرعامل توزیع برق گیلان در امور زنان و خانواده برگزار شد، مهدیزاده خاطرنشان کرد: مقابله با اسراف ریشه در آموزه های دینی ما دارد و پویایی و فراگیر شدن شعارهای مرتبط با فرهنگ‌ صحیح مصرف انرژی، به عنوان بخشی از مسئولیت های اجتماعی، مستلزم عزمی استوار و اقدامات میان بخشی است و شایسته است با ارج نهادن به نگرشی خلاق، علمی وکارآمد در سطوح مختلف جامعه در این راستا اقدامات شایانی صورت پذیرد.
وی افزود: به دليل محدوديت منابع انرژي و حفظ اين سرمايه براي آيندگان ضرورت صرفه جويي در مصرف آب ،برق و گاز بيش از پیش بايد مورد توجه قرار گيرد.
همچنین در این همایش آموزشی زهرا یعقوب نژاد مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری گیلان گفت: منظور از مدیریت مصرف انرژی ، انتخاب الگوها و اتخاذ روش‌ها و سیاست‌هایی در مصرف انرژی است که از نقطه نظر اقتصاد ملی مطلوب باشند و استمرار وجود و دوام انرژی و در نتیجه آن ادامه حیات و حرکت، تضمین شود.
وی تاکید کرد: بر اساس آموزه‌های علمی، فرهنگی، دینی و اخلاقی ضروری است مدیریت مصرف انرژی حیاتی قلمداد شود و نقش کلیدی بانوان در مدیریت مصرف انرژی مهم است چرا که آن ها می توانند نقطه شروع اصلاح الگو باشند و با طرح الگوی مناسب، برای مصارف خانگی، الگویی فراگیر را در جامعه مطرح کنند.
در این همایش که جمعی از بانوان شاغل بهمراه کارکنان شرکت توزیع برق و شرکت گاز استان حضور داشتند رئیس زاده رئیس خدمات فنی و فروش عمده شرکت گاز و مهناز یوحنایی مدیر دفتر مدیریت مصرف توزیع برق گیلان به ارائه توضیحات در حوزه مدیریت مصرف انرژی پرداختند و به سوالات حاضرین پاسخ دادند.
شایان ذکر است همایش آموزشی آشنایی با راهكارهای مدیریت مصرف برق و گاز پیرو ابلاغ تفاهم نامه همکاری مشترک فیمابین مشاور امور زنان و خانواده وزارت نیرو و مدیرکل و مشاور امور زنان و خانواده وزارت کشور برگزار شد .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.