کد خبر : 23770
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۶:۴۹

به مناسبت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی؛

افتتاح طرح اشتغالی و تولیدی پرورش قارچ خوراکی در شیجان خمام

افتتاح طرح اشتغالی و تولیدی پرورش قارچ خوراکی در شیجان خمام
افتتاح سالن پرورش قارچ خوراکی ۶ تنی با حضور سرپرست فرمانداری در روستای میان محله شیجان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پویشگران گیل:

با حضور سرپرست فرمانداری خمام، امام جمعه، فرمانده نیروی انتظامی و سایر مسئولین شهرستان و به همت کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان خمام و به مناسبت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، طرح اشتغالی و تولیدی پرورش قارچ خوراکی با اهدای تسهیلاتی معادل سه میلیارد ریال در روستای میان محله شیجان افتتاح شد.
سرپرست فرمانداری خمام گفت: تحریم‌های ظالمانه تولید کشور را هدف گرفته اند؛ لذا باید از تولید و تولیدکنندگان شهرستان نهایت حمایت صورت پذیرد. امروز اولویت اصلی کشور تولید است و بنای دولت حمایت از تولید و تولیدکنندگان است. مهمترین کار مدیران در رشد تولید و طرح تحول اقتصادی این است که مردم را وارد میدان اقتصاد کنند و مردم باید محور اصلی باشند. مدیران دستگاه‌های اجرایی باید برای تحقق شعار سال و رشد تولید، از تنگ‌نظری‌ها دست بردارند، مانع‌تراشی نکنند، نگاه ملی داشته باشند و برای جلب اعتماد هر چه بیشتر مردم تلاش کنند.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) خمام در حاشیه بهره برداری از این طرح اظهار داشت: این کارگاه در زمینی به مساحت ۱۶۰متر مربع توسط دو کارآفرین جوان احداث و راه اندازی شده است.
سید مرتضی حسینی نسب با بیان اینکه ظرفیت تولید قارچ خوراکی در این کارگاه در هر دوره برداشت ۶ تُن و در طول سال ۵۰ تن است، افزود: برای احداث این کارگاه تولیدی و کارآفرینی سه میلیارد ریال تسهیلات بانکی از محل اعتبارات تبصره ۱۸ پرداخت شده است.
با راه اندازی کارگاه تولید قارچ خوراکی در میان محله شیجان برای سه نفر به صورت مستقیم زمینه اشتغال فراهم شده است.
گفتنی است همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر سال ۱۴۰۲، ۲۷۵ طرح اشتغال کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان خمام به صورت همزمان و به مبلغ ۳۱۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال به صورت نمادین به افتتاح رسید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.