کد خبر : 23751
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۷

استاندار گیلان در جمع پرشور مردم تالش:

تاکید دولت سیزدهم برای حل مشکلات روستائیان و عشایر

تاکید دولت سیزدهم برای حل مشکلات روستائیان و عشایر
عباسی:تولید کنندگان مهم کشور عشایر و روستائیان هستند و این قشر با زحمات خود بخش مهمی از فرآورده‌های غذایی و کشاورزی را فراهم می‌کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پویشگران گیل:

اسدلله عباسی به مناسبت دهه مبارک فجر و اجتماع بزرگ شکوه انتخابات در قالب همایش رویداد بزرگ فرهنگی و آئینی عشایری استان گیلان که به میزبانی مردمان نجیب و خونگرم عشایر و روستائیان تالش در سالن شهید زمانیان این شهر برگزار شد، با بیان اینکه دولت مردمی جهادی سیزدهم با همه توان در خدمت مردم و به ویژه محرومین است،اظهار نمود: در ۴۵ سال گذشته و به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی بسیاری از روستاهای کشور حتی در دوردست‌ترین مناطق از نعمت آب، برق، گاز و جاده برخوردار شدند.

وی با اشاره به پیشرفت‌های جمهوری اسلامی در حوزه‌های علمی و دانشگاهی در چندسال اخیر گفت: در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی حتی توان ساخت سیم‌خاردار هم نداشتیم ولی اکنون بعد از ۴۵ سال به چنان قدرتی در عرصه‌های موشکی، نانو تکنولوژی، هسته‌ای، پزشکی، هوا فضا و سلول‌های بنیادین رسیدیم که هیچ قدرتی توان مقابله با این نظام را ندارد.

استاندار گیلان با تاکید بر تلاش‌های دولت سیزدهم در راستای کاهش تورم و ایجاد اشتغال در کشور بیان کرد: دولت مردمی و جهادی آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی حل مشکلات اقتصادی را در گرو توافق با کشورهای غربی ندانسته و با عضویت در اتحادیه‌هایی همچون بریکس و شانگهای گام‌های مهمی برای حل مشکلات اقتصادی کشور برداشت.

عباسی نقش عشایر و روستائیان در تامین زنجیره غذایی کشور را بسیار مهم برشمرد و تصریح کرد:تولید کنندگان مهم کشور عشایر و روستائیان هستند و این قشر با زحمات خود بخش مهمی از فرآورده‌های غذایی و کشاورزی را فراهم می‌کنند لذا باید از همه ظرفیت‌ها برای تولید بیشتر و زندگی بهتر در این نقاط استفاده کرد.

وی با بیان اینکه عشایر و روستائیان ولی نعمتان نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند، افزود: تمامی مدیران کل و مدیران دستگاه‌های اجرایی باید در راستای حل مشکلات نقاط عشایری و روستائی از همه توان و ظرفیت خود نهایت بهره را ببرند.

استاندار گیلان با تاکید بر سهم مهم عشایر در اقتصاد کشور گفت:مردمان عشایر با تولیدات دامی و روستائیان با تولیدات انواع محصولات کشاورزی ضمن تامین امنیت غذایی کشور، سهم بسزایی در صادرات این محصولات به کشورهای مختلف و حاشیه خزر دارند لذا همه شما بدانید که دولت سیزدهم در کنار شما است و به این مردم ولایتمدار افتخار می‌کنیم.

عباسی با اشاره به ویژگی روستائیان و مردمان عشایر در تمامی نقاط کشور بیان کرد:نجابت، مناعت طبع، حفظ ارزش‌های اعتقادی از جمله ویژگی های عشایر و روستائیان بوده و آنان همواره بر اصالت روستایی خود تاکید دارند.

وی با بیان اینکه ۲۲ بهمن نماد مبارزه با استکبار و سالروز نجات کشور از اهریمن است، گفت: مردم ایران در سرتاسر نقاط کشور با حضور پرشور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن سال جاری، پاسخی محکم به دشمنان اسلام داده و باردیگر ثابت می‌کنند که تا پای جان از نظام مقدس جمهوری اسلامی داشته خواهند کرد.

استاندار گیلان انتخابات را نماد مردم سالاری دینی در جمهوری اسلامی ایران دانست و تصریح کرد:مردمان ایران در کنار روستائیان و عشایر بار دیگر به مانند دوره‌های گذشته با حضور خود پای صندوق‌های رای نشان می‌دهند که وحدت میان مردم و انقلاب ناگسستنی است.

وی تاکید کرد: انتخابات مظهر شکوه ایران اسلامی است و قطعا مردم بار دیگر دشمنان را مایوس می‌کنند.

      

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.