کد خبر : 23353
تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۸:۴۷

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان:

دشمنی دشمنان این انتخابات را خاص‌تر کرده است

دشمنی دشمنان این انتخابات را خاص‌تر کرده است
نشست هماهنگی انتخابات شهرستان خمام با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پویشگران گیل:

محمد جلایی در نشست هماهنگی انتخابات در فرمانداری خمام گفت: بسترهای برگزاری انتخابات سالم و پرشور در گیلان فراهم است.
وی با اشاره به اهمیت برگزاری انتخابات الکترونیکی افزود: انتخابات رشت و خمام به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود که این روش در تسهیل روند انتخابات مؤثر است.
معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان با تاکید بر ضرورت نظارت میدانی بر روند برگزاری انتخابات در استان بیان کرد: عملکرد شهرستان‌ها و حوزه‌های انتخابیه در چگونگی برگزاری انتخابات به صورت جدی رصد می‌شود.
جلایی با اشاره به اهمیت حضور مردم در پای صندوق‌های رأی یاداور شد: مشارکت بالای مردم در انتخابات دشمن را مأیوس می‌کند و نقشه‌های شومشان را با شکست مواجه می‌کند.
وی با بیان اینکه دشمن با سیاه نمایی و دروغ پردازی دنبال ناکارآمد جلوه دادن نظام است،افزود: در طول ۴۵ سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی اقدامات خوبی صورت گرفته است که باید مورد تبیین واقع شود.
آدمیت سرپرست فرمانداری خمام نیز در این جلسه با اشاره به عرصه حساس و سرنوشت ساز انتخابات گفت:در هر دوره از انتخابات آمادگی و دور اندیشی نیاز است. زیر ساخت‌های لازم برای برگزاری یک انتخابات سالم و پرشور فراهم است.
وی افزود: همه دست به دست هم داده‌ایم تا انتخابات مدنظر رهبری با مولفه‌های سلامت، امنیت،مشارکت و رقابت را اجرا کنیم، دنبال برگزاری انتخابات با مشارکت بالا هستیم تا بار دیگر با حضور با شکوه مردم، دشمنان ناامید گردند. وظیفه همه عوامل انتخابات،اجرای صحیح قانون و حفظ بی‌طرفی و برگزاری انتخاباتی پرشور و سالم با مشارکت حداکثری مردم می‌باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.