کد خبر : 23423
تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۰

استاندار گیلان در همایش شکوه انتخابات فومن:

دشمن،مجلسی ضعیف می‌خواهد که گره‌گشای کار مردم نباشد

دشمن،مجلسی ضعیف می‌خواهد که گره‌گشای کار مردم نباشد
عباسی:مشارکت باشکوه در انتخابات معادلات دشمن را بر هم می‌زند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پویشگران گیل:

اسدالله عباسی در همایش شکوه انتخابات “جشن ملی،مشارکت پرشور، آینده روشن” در شهرستان فومن گفت: مجلس رکن است و یک مجلس قوی می‌تواند اقتدار و قدرت کشور را نشان دهد. اگر می‌خواهیم کشور را از دست دشمنانمان حفظ کنیم باید حواسمان به توطئه های رسانه‌ای و تبلیغی دشمن باشد و با بصیرت پای انقلاب باشیم.

عباسی با بیان اینکه ما میراث‌دار شهدا و امام راحل هستیم و باید دست خائنان را کوتاه کنیم، ادامه داد: دشمن به دنبال ضربه زدن به ماست و دوست ندارد کشور به بلوغ فکری، سیاسی، اجتماعی و علمی برسد؛ لذا باید در کنار هم و با مجلس و دولت قوی،کشوری قدرتمند داشته باشیم تا دشمن به کشور چشم طمع نداشته باشد.

وی تاکید کرد: دشمن در گذشته همواره ما را تهدید می کرد اما الان جرات تهدید ندارد. ضمن آنکه باید بداند که ما با بصیرت، آگاهی و حضور شکوهمند در انتخابات معادلات و محاسبات آنها را به هم می‌زنیم.

استاندار گیلان تصریح کرد: همه امور برگزاری انتخابات بر مبنای چهار راهبرد مقام معظم رهبری مبنی بر مشارکت، امنیت، سلامت و شرایط رقابتی سالم مهیا شده است و در این راستا ۴۱ هزار نفر عوامل اجرایی، امنیتی، انتظامی و بازرسی صندوق‌ها برگزاری انتخابات در گیلان را مدیریت می‌کنند تا انتخاباتی پرشور در فضایی امن داشته باشیم و مردم با آگاهی شایستگان را برگزینند.

*ایستادگی مردم نشان از آگاهی دارد

عباسی با تاکید بر اینکه ایستادگی ملت طی این ۴۵ سال نشان از بصیرت و آگاهی شان دارد، اظهار کرد: دهه فجر جشن پیروزی انقلاب است و باید دستاوردهای پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی قدر دانسته و برای جوانان تبیین شود و فراموش نکنیم که این انقلاب به راحتی به دست ما نرسیده است.

وی ادامه داد: در دوره اصلاحات بحث گفت و گوی تمدن‌ها را پیش کشیدند و در آمریکا تحقیرشدند؛ در موضوع برجام، دیپلماسی خارجی ما را سرگرم و هشت سال کشور را متوقف کردند؛ اما امروز اجازه نمی دهیم دشمن ما را بازی دهد و هیچ اعتمادی به دیوارهای پوشالی و دست‌های چدنی مخملی دشمن نداریم چون هر چه دیدیم جنایت و خیانت بود.

نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه به هدایت مدبرانه مقام معظم رهبری و توان نخبگان جوان به دشمن اعتماد نشد و روی پای خود ایستادیم، تاکید کرد: امروز در دیپلماسی خارجی معطل چراغ سبز دیگران نماندیم در شانگهای و بریکس عضو شدیم، انضباط مالی را مدیریت کرده و اجازه هرج و مرج ندادیم.

استاندار گیلان ادامه داد: امروز شاهد هستیم که در بخش‌های مختلفی چون علمی، پزشکی، تسلیحات نظامی، نانو، درمان انواع بیماری‌های سخت، سد سازی، پرتاب ماهواره به فضا و … جزو برترین‌ها در جهان هستیم که این پیشرفت‌های شگرف بخشی از دستاوردهای همین انقلاب اسلامی ایران است.

عباسی اضافه کرد: امروز کشور ما بر پایه ارزش‌های اسلامی و انقلابی بنا نهاده شده و افق انقلاب به طور کامل روشن است دولت سیزدهم نیز در همین راستا مقتدرانه گام بر می‌دارد و در دستور کار قرار داده است.

استاندار گیلان با تاکید بر ضرورت تلاش همه جانبه برای فراهم کردن زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو تصریح کرد: حضور و مشارکت بالا در انتخابات، موجب افزایش قدرت نظام می‌شود.

همچنین امروز با حضور استاندار گیلان در فومن، نمایشگاه عکس انقلاب در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان آغاز بکار کرد.

منبع:استانداری گیلان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.