کد خبر : 23149
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۱

توجه به حوزه مهم کتابخانه‌ها موجب رفع آسیب‌ها و معضلات اجتماعی می‌شود

توجه به حوزه مهم کتابخانه‌ها موجب رفع آسیب‌ها و معضلات اجتماعی می‌شود
یاسر تقوی:در دیدار با دادستان شهرستان ماسال ضمن قدردانی از حمایت‌های وی از مجموعه کتابخانه های عمومی شهرستان توجه به حوزه مهم کتابخانه‌ها موجب رفع آسیب‌ها و معضلات اجتماعی دانست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پویشگران گیل:

یاسر تقوی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان گیلان با حضور در شهرستان ماسال با امیرعلی بهدادی، دادستان این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان گیلان در این دیدار با اشاره به لزوم حمایت دستگاه‌ها و نهادهای مختلف برای توسعه و ترویج فرهنگ مطالعه طبق تاکیدات مقام معظم رهبری، قوه قضاییه و نهادهای زیر مجموعه این قوه از جمله دستگاه های نظارتی را یکی از حامیان مهم نهاد کتابخانه‌های عمومی برشمرد و قانون مجازات های جایگزین حبس و تبدیل آن به حمایت از کتابخانه‌ها را یکی از این اقدامات ارزشمند  برشمرد.
یاسر تقوی با قدردانی از دادستان شهرستان ماسال در حمایت از مجموعه کتابخانه های عمومی این شهرستان، اقدامات وی را مایه دلگرمی کتابداران و مخاطبین آن برشمرد.
تقوی توجه به حوزه کتابخانه‌های عمومی در سطوح مختلف و تسری بخشیدن آن به دیگر دستگاه‌ها و مسئولین را موجب رفع دغدغه‌ها و نگرانی‌ها و آسیب های اجتماعی دانست و لازمه رسیدن به جامعه آرمانی طبق تاکیدات مقام معظم رهبری را توجه جدی و رفع مشکلات این حوزه عنوان کرد.
وی در پایان تمامی ظرفیت‌های کتابخانه‌های عمومی در عرصه‌های مختلف آموزشی،فرهنگی و هنری را در خدمت ارکان مختلف جامعه دانست و از حضور اقشار مختلف مردم در این مراکز با حضور کارشناسان حوزه قضایی برای رفع ابهامات و پاسخگویی به سوالات مختلف خبر داد.

بهدادی: حمایت از فرهنگ مطالعه و رشد آگاهی و افزایش سطح دانایی را به دنبال خواهد داشت
دادستان شهرستان ماسال نیز در دیدار با مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان گیلان حمایت از فرهنگ مطالعه و رشد آگاهی و افزایش سطح دانایی افراد نسبت به معضلات اجتماعی و خطرات و آسیب‌های آن را سرمایه گذاری مطمئن برای آینده جامعه عنوان کرد.
امیر علی بهدادی با تشکر از خدمات خوب و ارزشمند رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی ماسال و دست اندرکاران کتابخانه های عمومی این شهرستان، پیگیری وصول حق کتابخانه از مجاری مختلف را نشاندهنده صلابت، سلامت و روحیه خدمت به مردم ایشان عنوان کرد و دستگاه قضا در شهرستان را در کنار حوزه مهم فرهنگی دانست.
وی مطالبه گری نسبت به حقوق سازمانی را از جلوه‌های مهم اخلاص و بصیرت در مدیران و مسئولین دستگاه ها برشمرد و اظهار امیدواری نمود این مطالبه‌گری در سایر حوزه های شهرستان هم اتفاق بیافتد.
بهدادی هجمه دشمنان نظام و انقلاب در قالب شبکه‌های اجتماعی، رسانه‌ها و مجاری مختلف را وسیع و گسترده ارزیابی کرد و کتاب و کتابخوانی و رفع ابهامات در مورد دستاوردها و اقدامات مختلف نظام در حوزه‌های مختلف را یکی از مزیت@های مهم کتاب دانست.
گفتنی است مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گیلان در پایان این نشست با اهدای لوح مراسم تکریم مروجین کتاب با امضای استاندار گیلان از خدمات ارزشمند دادستان شهرستان ماسال قدردانی کرد.
دیدار با غلامرضا گیل چالانی، فرماندار شهرستان ماسال و بازدید از کتابخانه‌های عمومی شهدای ماسال، شهید مطهری شاندرمن، شهید شیرزاد اولم و شهید مظاهر محمودزاده طاسکوه از دیگر برنامه های مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان گیلان در در این سفر یکروزه بود.

 

منبع:کتابخانه‌های عمومی استان گیلان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.