کد خبر : 22895
تاریخ انتشار : شنبه ۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۷

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی گیلان:

نمایشگاه‌های گیلان براساس تقویم مصوب کارگروه توسعه صادرات استان برگزار می‌شود

نمایشگاه‌های گیلان براساس تقویم مصوب کارگروه توسعه صادرات استان برگزار می‌شود
در حال حاضر علیرغم ممنوعیت‌های قانونی،به دفعات،نمایشگاه‌های سلمان قاسمی: مبلمان در سطح برخی شهرستان‌های استان در طول سال برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پویشگران گیل:

مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین‌المللی گیلان گفت:نمایشگاه‌های برگزار شده در محل دائمی نمایشگاه‌های گیلان بر اساس تقویم مصوب نمایشگاهی مورد تایید کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی استان و مجوز مربوطه برگزار می‌شود.
سلمان قاسمی افزود:یکی از نمایشگاه‌های پربازدید که اغلب با استقبال مردم مواجه می‌شود نمایشگاه‌های مبلمان است.
وی تصریح کرد: هدف از برگزاری این نمایشگاه‌ها، افزایش رقابت میان واحدهای تولیدی و ارتقای حقوق مصرف کنندگان از طریق افزایش قدرت انتخاب و کاهش هزینه‌ها با عرضه مستقیم و بدون واسطه توسط تولیدکنندگان مبلمان می‌باشد.
قاسمی افزود: قطعا تولیدکنندگان استانی در این زمینه در اولویت مشارکت در نمایشگاه قرار دارند و شرایط مساعدت تری جهت حضور این عزیزان در چنین نمایشگاه‌هایی در نظر گرفته شده که در این زمینه می‌توان به حضور بیش از ۵۰ درصدی واحدهای استانی در سی و چهارمین نمایشگاه مبلمان و صنایع چوبی استان اشاره نمود.
وی همچنین گفت:با عنایت به تعداد تولیدکنندگان مبلمان در استان،عدم وجود شهرک صنفی مبلمان و حجم نیاز شهروندان به تامین کالای مورد نظر، برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی جهت تسهیل در خرید مناسب کالاهای مذکور توسط مردم عزیز گیلان ضروری می‌باشد.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی گیلان در ادامه گفت: در راستای حمایت از تولیدات داخلی و تعامل با فعالان صنعتی و صنفی استان در سال‌های اخیر،همواره از اتحادیه مبلمان شهرستان رشت و واحدهای تولیدی و صنفی استان جهت مشارکت در نمایشگاه مبلمان دعوت به عمل آورده‌ایم و خواستار تعامل سازنده با فعالان این بخش بوده‌ایم.
وی تصریح کرد:در حال حاضر علیرغم ممنوعیت‌های قانونی،به دفعات،نمایشگاه‌های مبلمان در سطح برخی شهرستان‌های استان در طول سال برگزار می‌گردد که بخش عمده ای از مشکلات و نارضایتی‌های فعالان این صنف از این موضوع است و نیازمند ساماندهی و برنامه‌ریزی مناسب می‌باشد.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین‌المللی گیلان همچنین با تاکید بر لزوم تعامل با فعالان حوزه تولید و اصناف استان در جهت رونق و توسعه فعالیت‌های اقتصادی گیلان و اعلام آمادگی در این زمینه گفت:شرکت نمایشگاه بین‌المللی گیلان مجری مصوبات قانونی کارگروه توسعه صادرات استان است و رعایت حقوق شهروندان در کنار کمک به رونق تولید و توسعه اقتصادی استان از مهمترین اهداف این شرکت می‌باشد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.