کد خبر : 22781
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۳

سرپرست فرمانداری خمام:

مصونیت کشور،وابسته به حضور مردم است

مصونیت کشور،وابسته به حضور مردم است
حسن آدمیت:انتخابات پیش‌رو در شهرستان خمام به صورت الکترونیکی برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پویشگران گیل:

سرپرست فرمانداری خمام و امام جمعه شهرستان خمام با مردم روستای خواچکین در محل مسجد جندالله این روستا در راستای اهداف والای دولت مردمی و شنیدن و رسیدگی به مشکلات فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی مردم، دیدار و گفتگو نمودند و پای صحبت‌های مردم نشستند و مشکلات مردم این روستا را از زبان خودشان شنیدند و مورد بررسی دقیق و پیگیری قرار دادند.
حسن آدمیت، سرپرست فرمانداری شهرستان خمام در این دیدار گفت:دیدار و ارتباط با مردم برنامه‌ریزی شده و ثمرات خوبی داشته است و در این برنامه‌ها، حل مسأله بسیار اهمیت دارد و مدیران باید بتوانند با استفاده از اختیارات و در چارچوب قانون مسائل مطرح شده از سوی مردم را حل کنند.
نماینده عالی دولت در شهرستان خمام افزود: نوع برخورد و چگونگی اقدام مدیران در ارتباط با مسائل مردم بسیار مهم است و توسط فرمانداری ارزیابی می‌شود.
وی همچنین خاطرنشان کرد: انتخابات پیش‌رو در شهرستان خمام به صورت الکترونیکی برگزار خواهد شد و مشارکت و حضور حداکثری مردم در انتخابات و انتخاب افراد اصلح در مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری می‌تواند تحول در کشور ایجاد کرده و در کاهش برخی مشکلات و چالش‌های پیش‌رو کمک شایانی کند.
مصونیت کشور، وابسته به حضور مردم است؛ کم شدن فشارهای دشمنان، وابسته به حضور مردم است، وابسته به اتحاد و انسجام مردم با نظام و با دستگاه جمهوری اسلامی و حس اعتماد متقابل بین مردم و مسئولین است. این حس باید روزبه روز تقویت شود.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.