کد خبر : 22719
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۵

فعالیت بیش از 100 مرکز خدمات کشاورزی غیردولتی در استان گیلان

فعالیت بیش از 100 مرکز خدمات کشاورزی غیردولتی در استان گیلان
مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان از فعالیت 109 مرکز خدمات کشاورزی غیردولتی در این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پویشگران گیل:

حمید منشی‌زاده در کارگاه آموزشی ویژه مدیران مراکز خدمات سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان گفت: بر اساس اصل ۴۴ قانون اساسی و در راستای واگذاری امور تصدی‌گری سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان، از سال گذشته، ۱۰۹ مرکز خدمات کشاورزی غیردولتی در استان شکل گرفته و ۴۱ مرکز خدمات کشاورزی غیردولتی در ۹ شهرستان استان استقرار پیدا کرده است.
وی افزود: از سال گذشته به صورت پایلوت در دو شهرستان رشت و خمام صدور حواله کود شیمیایی در ۱۵ مرکز خدمات غیردولتی انجام شد و با توجه به عملکرد بسیار خوب مراکز خدمات غیر دولتی با همکاری مروجین مراکز دولتی تصمیم بر  این شد در سال جاری 7 شهرستان به این بخش اضافه شده و بدین ترتیب تعداد مراکز  به ۴۱ مرکز غیردولتی در 9 شهرستان افزایش پیدا کرده است.
منشی‌زاده خاطرنشان کرد: ایجاد اشتغال برای جوانان فارغ‌التحصیل بخش کشاورزی، ورود متخصصین و مجربین بخش کشاورزی به عرصه تولید، افزایش عملکرد در واحد سطح و افزایش آگاهی فنی و افزایش بهره‌وری در بخش کشاورزی از جمله اهدافی است که با راه‌اندازی مراکز خدمات کشاورزی غیردولتی به دنبال آن هستیم.
مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان برگزاری کارگاه آموزشی ویژه مدیران مراکز خدمات را در راستای افزایش آگاهی مدیران مراکز غیردولتی،تبادل نظر و ارائه رهنمودهای لازم توسط مدیران سازمان جهاد کشاورزی دانست.

منبع: روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.