کد خبر : 22590
تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۸

نماینده عالی دولت در شهرستان خمام:

پایه اصلی یک نظام مردم هستند

پایه اصلی یک نظام مردم هستند
آدمیت:اقشار آسیب‌پذیر و مستضعف جامعه از جمله باوفاترین،معتقدترین و در یک جمله سرمایه اصلی نظام جمهوری اسلامی و ایران عزیز هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پویشگران گیل:
سرپرست فرمانداری شهرستان خمام به همراه رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره)این شهرستان از وضعیت خانواده اقشار آسیب پذیر در جهت شنیدن و رسیدگی به مشکلات معیشتی این قشر و افراد تحت پوشش،از منزل تنی چند بازدید و به دیدار و گفتگو پرداخت.
مهندس حسن آدمیت با بیان اینکه مشکلات مردم عزیز شهرستان را باید حل نمود و این یک بخشی از وظیفه مسئولین است،افزود: پایه اصلی یک نظام مردم هستند یعنی اگر ملتی در یک موضوعی به حرکت دربیاید قدرتش از دولت به مراتب بیشتر است پس در امر خیر و در امر کمک به دیگران اولین قدم این است که مردم را آگاه کنیم و همه وظیفه کمک داریم و به آنها بگوییم که کمک آنها مؤثر است،حتی اگر کم باشد.
وی ادامه داد: اقشار آسیب‌پذیر و مستضعف جامعه از جمله باوفاترین،معتقدترین و در یک جمله سرمایه اصلی نظام جمهوری اسلامی و ایران عزیز هستند که واقعاً خدمات به آنها خدمات ماندگاری هم به لحاظ دنیوی و هم به لحاظ اخروی است. به اعتقاد من اگر حضور دوستان سازمان بهزیستی و کمیته امداد در سطح مناطق در رسانه‌هایی که به نوعی مردم با آنها ارتباط دارند،بیشتر باشد و خدمات را بهتر و ملموس‌تر بیان و اطلاع‌رسانی کنند و به بیانی جهاد تبیین را در این حوزه عملیاتی کنند،مردم بیش از گذشته برای حمایت فکری،مادی و معنوی از این سازمان‌های حمایتی تشویق می‌شوند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.