کد خبر : 22551
تاریخ انتشار : جمعه ۲۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۴

وزیر میراث فرهنگی:

اجرای طرح جامع گردشگری با ظرفیت اشتغال ۸۰۰ نفر در صومعه‌سرا

اجرای طرح جامع گردشگری با ظرفیت اشتغال ۸۰۰ نفر در صومعه‌سرا
دکتر ضرغامی:مشکلات و موانع موجود در هر منطقه را بصورت میدانی حل می‌کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پویشگران گیل:

عزت‌الله ضرغامی در حاشیه سفر به استان گیلان و در جمع خبرنگاران گفت: گیلان به جهت ظرفیت‌ها و قابلیت‌های کم‌نظیری که در بخش‌های مختلف دارد سالانه میزبان میلیون‌ها گردشگر و مسافر است.
ضرغامی با بیان اینکه اقتصاد گردشگری در گیلان تقویت می‌شود،اضافه کرد: با توسعه زیرساخت‌های گردشگری و فراهم‌سازی امکانات می‌توان از مواهب ارزشمند تاریخی و طبیعی گیلان بهره گرفت.
وی با انتقاد از عملکرد ضعیف در حوزه تامین و تقویت زیرساخت‌های گردشگری گیلان در ادوار گذشته افزود: دولت سیزدهم تلاش می‌کند در حوزه‌های مهم چالش‌ها و خلاءهای زیرساختی را به ویژه در بخش گردشگری پر کند.
وزیر میراث‌فرهنگی در خصوص اهمیت سفرهای استانی خود بیان کرد: با بازدید از نقاط مختلف به دنبال حل ریشه‌ای مشکلات در همان منطقه و محل هستیم و تصمیماتی که در محل گرفته می‌شود اثرگذارتر است تا اینکه در پایتخت و از پشت میز پیگیری شود.
ضرغامی با تاکید بر لزوم رفع موانع سرمایه‌گذاری حوزه گردشگری افزود: مانع‌زدایی در حوزه اشتغال و سرمایه‌گذاری بخش گردشگری مورد توجه است.
وی از اجرای طرح جامع گردشگری در زمینی به مساحت ۴۰۰ هکتار در صومعه‌سرا خبر داد و اضافه کرد: با اجرای این طرح بزرگ گردشگری در صومعه‌سرا برای بیش از ۸۰۰ نفر شغل ایجاد می‌شود.
صبح امروز وزیر میراث‌فرهنگی با استقبال سیدکاظم دلخوش اباتری و حسن محمدیاری دو تن از نمایندگان استان گیلان در مجلس به این استان سفر نمود و از برخی از آثار و ابنیه تاریخی و مکان‌های گردشگری شهرستان‌های صومعه‌سرا و ماسال بازدید کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.