کد خبر : 22359
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۰

بیست و چهارمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان در رشت آغاز به کار کرد

بیست و چهارمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان در رشت آغاز به کار کرد
معرفی تجهیزات روز و برترین فناوری های صنعت ساختمان در نمایشگاه بیست و چهارمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان در رشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پویشگران گیل:

بیست و چهارمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان با حضور بیش از ۵۰ واحد تولیدی و بازرگانی از ۹ استان کشور در رشت با حضور مدیرکل دفتر شهری استانداری گیلان و مشاور استاندار و عضو هیات مدیره سازمان همیاری شهرداری های گیلان آغاز به کار نمود.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌ بین‌المللی گیلان در این زمینه گفت: در این نمایشگاه علاوه بر گیلان واحد‌های تولیدی و صنعتی استان‌های تهران، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، یزد، اصفهان، خراسان رضوی، قزوین و گلستان حضور دارند.
سلمان قاسمی در ادامه بیان داشت: شرکتها و واحد‌های تولیدی و صنعتی حاضر در این نمایشگاه در حوزه‌های مختلف از گروه‌های کالایی ابزار آلات، تجهیزات آشپزخانه، پوشش‌های سقف و دیوار و قطعات پیش‌ساخته، تاسیسات و سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی، تجهیزات و لوازم ایمنی کار، حمام، سونا، درب و پنجره، درب اتوماتیک، دکوراسیون و معماری داخلی، رنگ، چسب، رزین و عایق ها، سنگ های ساختمانی، آجر نما، شیر آلات بهداشتی، پارکت و پوشش های کف، لوازم و تجهیزات الکتریکی و الکترونیک، لوله و اتصالات، یراق‌آلات و هوشمندسازی ساختمان و سایر گروه های مرتبط حضور دارند.
وی هدف از برگزاری این نمایشگاه تخصصی را معرفی تجهیزات روز و برترین فناوری های صنعت ساختمان عنوان کرد و افزود: گسترش فعالیت های فروش مصالح و تجهیزات ساختمانی، ارزیابی تقاضای محصولات و خدمات ساختمانی، جذب سرمایه‌گذاران داخلی، شناسایی نمایندگان جدید به جهت همکاری در فروش محصولات و خدمات، افزایش سودآوری و رشد توسعه صنعت ساختمان و …. از جمله اهداف مهم برگزاری این نمایشگاه تخصصی است.

مرتضی مرادی مجری بیست و چهارمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان نیز در آیین افتتاحیه بیست و چهارمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان در رشت نیز بیان داشت: این نمایشگاه تخصصی فرصت بسیار ارزشمندی را برای صاحبان صنایع فراهم می آورد تا توانمندی ها، محصولات و آخرین دستاوردهای خود را در سطح وسیعی عرضه نمایند.
وی تصریح کرد: هدف از برگزاری این نمایشگاه تخصصی نزدیکی هر چه بیشتر دست اندرکاران و صاحبان صنایع استان با مدیران، خریداران و فروشندگان این بخش فعال و پویای اقتصادی، ارتباط مستقیم بین تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان، ایجاد فضای رقابتی و بالابردن حق انتخاب مصرف کنندگان، شناخت فرصت های صادرات محصولات و خدمات می باشد.
مجری بیست و چهارمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان همچنین گفت: ۲۰ درصد از مشارکت‌کنندگان در این نمایشگاه از شرکتها و واحدهای صنفی بومی استان هستند.
مرادی ضمن دعوت از شهروندان گیلانی برای بازدید از این رویداد تخصصی گفت: این نمایشگاه از امروز ۲۶ دی ماه  لغایت ۲۹ دی ماه از ساعت ۳ الی ۹ شب در محل دائمی نمایشگاه های بین‌المللی گیلان برای بازدید عموم دایر است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.