کد خبر : 20916
تاریخ انتشار : شنبه ۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۸

مدیران باید ارتباط بی‌واسطه با مردم داشته باشند

مدیران باید ارتباط بی‌واسطه با مردم داشته باشند
مهندس آدمیت:ادارات شهرستان نسبت به پاسخ استعلامات جهت صدور مجوز در شهرداری و بخشداری‌ها بصورت سریع و شفاف پاسخ و اعلام نظر نمایند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پویشگران گیل:

پنجمین جلسه شورای اداری شهرستان خمام به ریاست حسن آدمیت سرپرست فرمانداری شهرستان خمام و با حضور امام جمعه و فرمانده ناحیه بسیج شهرستان خمام، معاون فرماندار،نمایندگان مجلس (احمدی سنگری و کوچکی نژاد) و همچنین بخشداران و شهرداران و روسای شوراهای شهرستان و کلیه روسا ادارات، نهادها و دستگاه های اجرایی شهرستان خمام برگزار شد.
آدمیت سرپرست فرمانداری خمام ضمن تشکر از تمام کسانی که در جهت خدمت به مردم پای کار هستند،گفت:توفیق خدمت به مردم فهیم شهرستان خمام نصیب بنده و دیگر مسئولان شهرستان شده است که این فرصت یک امانت از سوی خداوند متعال است که باید امانتداران صدیقی باشیم.
آدمیت افزود: ما به عنوان نمایندگان دولت ایران قوی، مسئولیت سنگینی داریم و همه موظف به فعالیت جهت تحقق شعار سال می‌باشیم.
فرماندار همچنین افزود:در دولت سیزدهم اقدامات خوبی انجام گردیده و از مدیران انتظار داریم ضمن رعایت قوانین مصلحت مردم را در نظر بگیرند. مدیران باید ارتباط بی‌واسطه با مردم داشته باشند و در اتاق مسئول باید بر روی مردم باز باشد و بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات تسریع نمایند و در پرداخت وام ضمن رعایت قوانین کوتاهی صورت نگیرد. ما از مدیرانی که ارباب رجوع از عملکرد مجموعه راضی باشند حمایت و هرگونه نارضایتی ارباب رجوع را پیگیری می‌کنیم.

فرماندار همچنین خواستار رعایت نظم و انضباط اداری، توسعه موضوعات فرهنگی،رعایت حقوق شهروندی، مردم داری، عملکرد جهادی و انجام سایر امور شد در کنار تکریم ارباب رجوع و انجام کار ارباب رجوع به بهترین شکل شد.
مقرر شد کلیه ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان خود مراقبتی و موارد امنیتی (نصب دوربین مدار بسته و اعلام ضد سرقت و بروزرسانی آنها ) را جدی گرفته و کلیه روسای ادارات و دستگاه‌های اجرای در نماز جمعه و مراسماتی که در سطح شهرستان برگزار می‌شود حضور گسترده و مشارکت داشته باشند. و بابت مراسمات و اعیاد،بنر مربوط به مناسبت را نصب نمایند. همچنین ادارات شهرستان نسبت به پاسخ استعلامات جهت صدور مجوز در شهرداری و بخشداری‌ها بصورت سریع و شفاف پاسخ و اعلام نظر نمایند و از استعلام مجدد از ادارات موازی خوددرای نمایند و با توجه به در پیش رو بودن فصل زمستان و سرما ،کلیه ادارات در مصرف انرژی ،صرفه جویی و از اتلاف آن جلوگیری گردد و الگوی مصرف انرژی در ادارات رعایت شود. همچنین روسای ادارت در صورت عدم حضور در شهرستان حتما از قبل با فرمانداری هماهنگی نموده و جانشین خود را مکتوب معرفی نمایند.
همچنین مقرر شد با توجه به فراخوان ملی عملیات شهریاران به منظور معرفی و روایت پروژه‌های مردمی سازی در دو سطح ایده و اقدام در راستای بهره مندی از تمامی ظرفیتهای موجود مردمی و نهاد ها و تشکلها ،مديران شهرستان ، شهرداران و دهياران در كانال اطلاع رساني شهرياران استان گيلان به آدرس(https://eitaa.com/shahriyaran_gilan ) عضو شوند و همه مدیران و روسا ايده‌ها و اقدامات خود را در سايت شهرياران ( http://shahriaran.ir ) ثبت نمایند.
نماینده عالی دولت در شهرستان خمام در پایان گفت: ما پیگیر اجرای مصوبات جلسات هستیم و برای تمام مدیران آرزوی توفیق روز افزون در خدمت رسانی داریم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.