کد خبر : 20909
تاریخ انتشار : جمعه ۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۷

جایزه بهترین تولید فیلم کوتاه فانتزی برای «نوشیدن رویا» در فستیوال «ملون» ایتالیا

جایزه بهترین تولید فیلم کوتاه فانتزی برای «نوشیدن رویا» در فستیوال «ملون» ایتالیا
فیلم کوتاه « نوشیدن رویا » به نویسندگی و کارگردانی حامد اریب برنده جایزه بهترین فیلم کوتاه فانتزی در جشنواره بین المللی فیلم « ملون » Mellon International Film Festival در رم ، ایتالیا شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پویشگران گیل:

فیلم کوتاه « نوشیدن رویا » به نویسندگی و کارگردانی حامد اریب برنده جایزه بهترین فیلم کوتاه فانتزی در جشنواره بین ‌المللی فیلم « ملون » Mellon International Film Festival در رم،ایتالیا شد.
فستیوال ملون «Mellon International Film Festival» که هر ساله در مرکز نمایش سن‌رفائل در مرکز شهر رم برگزار می شود یک رقابت بین ‌المللی با نمایش سینمایی برای فیلم‌سازان از سراسر جهان است. برگزار ‌کنندگان فستیوال، هدف خود را اینگونه تشریح می‌کنند، فستیوال فیلم ملون جایی است که ما به دستاوردهای برجسته سینمایی توجه می‌کنیم ، جایی برای کسانی که با سختی به نوآوری و ساختن جهانی بهتر کمک می‌کنند و به ما الهام می‌بخشند و ما اینگونه به آنها احترام می‌گذاریم.
این فستیوال شامل فیلم‌هایی در همه ژانرهای فیلم‌ کوتاه و بلند است.فیلم‌های برنده جایزه قبل از مراسم اختتامیه و مراسم اهدای جوایز در مرکز نمایش سن رافائل «Teatro San Raffello» به نمایش عمومی در می‌آیند.
فیلم کوتاه « نوشیدن رویا »، که به نویسندگی و کارگردانی حامد اریب و تهیه‌کنندگی « مهیار قاسمی‌پور » تهیه شده است ، روایت تجربه خارق‌العاده مردی است که یک روز عادی را آغاز می‌کند ولی در ادامه با نوشیدن یک جرعه از قهوه روزانه‌اش در رویایی عجیب گرفتار می‌شود و هر جرعه برایش یک تجربه عجیب را رقم می‌زند.
وحید تقی‌زاده بازیگر و کارگردان تئاتر ،بازیگر اصلی این فیلم کوتاه است.
پیش از این فیلم کوتاه « نوشیدن رویا » در اکتبر ۲۰۲۲ برگزیده پنجمین دوره فستیوال فیلم اوستیا – ایتالیا ،برنده جایزه بهترین تولید فیلم کوتاه در هفتمین فستیوال فیلم صوفیه ،برنده تندیس بهترین کارگردانی فیلم کوتاه از سومین دوره فستیوال کاستیل در ایتالیا شده بود.
عوامل فیلم: نویسنده و کارگردان(حامد اریب) ،تهیه‌کننده (سیدمصطفی قاسمی‌پور) ،مدیر فیلمبرداری (حسین بدرطالعی) ،مدیر تولید و صحنه (فاطمه مهدی‌پور )، دستیار کارگردان ( مجتبی راسخ نژاد)،دستیار تهیه ( پرهام کاظمی) ،صدابردار ( احمدرضا محمدی)، روابط عمومی (نینا پنجه‌ای)،طراح لوگو (بابک عاطفی)، لوگوموشن (مبین آویژگان) بازیگران:وحید تقی‌زاده ،سونیا رهنورد ،سمانه کلانتری.
این فیلم کوتاه در ژانر تجربی – تخیلی تولید شده است و مدت زمان این فیلم ۵ دقیقه است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.