کد خبر : 20661
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۹:۳۶

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان؛

مانور نظارت بر قیمت کالاهای اساسی در گیلان برگزار می‌شود

مانور نظارت بر قیمت کالاهای اساسی در گیلان برگزار می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پویشگران گیل: دکتر صالح محمدی از برگزاری مانور نظارتی به صورت همزمان در ۱۷ شهرستان گیلان خبر داد و گفت: بازرسی‌هایی در قالب اقدام مشترک از فروشگاه‌های عرضه کالاهای اساسی مردم در استان آغاز شده و این نظارت‌ها همزمان با شب چله شدت می‌یابد. وی ادامه داد: این طرح نظارتی از

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پویشگران گیل:
دکتر صالح محمدی از برگزاری مانور نظارتی به صورت همزمان در ۱۷ شهرستان گیلان خبر داد و گفت: بازرسی‌هایی در قالب اقدام مشترک از فروشگاه‌های عرضه کالاهای اساسی مردم در استان آغاز شده و این نظارت‌ها همزمان با شب چله شدت می‌یابد.

وی ادامه داد: این طرح نظارتی از ۱۸ آذر ماه آغاز شده و در هفته جاری با شدت بیش‌تری پیگیری می‌شود.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با اشاره به برگزاری مانور نظارتی به صورت همزمان در ۱۷ شهرستان بیان کرد: این طرح در قالب ۳۷ اکیپ نظارتی و با همکاری ۹۵ بازرس انجام می‌گیرد.

محمدی با اشاره به مشارکت دیگر سازمان‌ها در نظارت بر بازار اضافه کرد: بازرسانی از سازمان جهاد کشاورزی، اتاق اصناف، اداره کل صمت،بسیج اصناف و دامپزشکی در این طرح نظارت بر توزیع و رعایت قیمت مصوب کالاهای اساسی را برعهده دارند.

وی با اشاره به نقش نظارتی مردم افزود: شهروندان می‌توانند هرگونه گران‌فروشی و تخلف را با مراجعه به سامانه ۱۲۴ و یا جهاد کشاورزی گزارش دهند.

 

 

منبع: مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.