کد خبر : 20615
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۲

سرپرست فرمانداری شهرستان خمام؛

مناطقی جهت اسکان اضطراری مسافران در مواقع بحرانی مشخص شده است

مناطقی جهت اسکان اضطراری مسافران در مواقع بحرانی مشخص شده است
حسن آدمیت:در شهرستان خمام نقطه‌های جهت اسکان اضطراری مسافران و شهروندان در مواقع بحرانی مشخص شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پویشگران گیل:
سرپرست فرمانداری شهرستان خمام گفت: تمامی ادارات سطح شهرستان آمادگی لازم با احتمال وقوع حوادث را در زمینه مربوطه داشته و تمهیدات لازم را اتخاذ کنند.
حسن آدمیت در جلسه شورای هماهنگی پدافند غیرعامل و ستاد مدیریت بحران و کمیته مصرف بهینه سوخت شهرستان خمام گفت:مراکز آموزشی، تولیدی و صنعتی شهرستان باید از هم اکنون ذخیره سازی سوخت زمستانی را در دستور کار خود قرار دهند و مسئولین مربوطه در این زمینه باید پیگیر باشند که با اجرای طرح ذخیره‌سازی سوخت زمستانه در این فصل از سال، سوخت موردنیاز در مواقع بحران تأمین شود و به مشکل بر نخوریم.
آدمیت با اشاره به کاهش محسوس دمای هوا و برودت هوا در این برهه زمانی، از مشترکین خانگی و کسبه خواست ضمن رعایت نکات ایمنی، در مصرف گاز صرفه جویی کنند.
وی در ادامه افزود: کلیه دستگاه‌های اجرایی در مواقع بحران باید در محل کار خود حضور داشته باشند و لیست کشیک را ماه به ماه اعلام کنند تا برنامه ریزی لازم صورت پذیرد و مدیران باید همیشه در دسترس باشند.
سرپرست فرمانداری شهرستان خمام  در پایان متذکر شد: در شهرستان مناطقی جهت اسکان اضطراری مسافران و شهروندان در مواقع بحرانی مشخص شده است و همچنین مسئولین مربوطه باید بازار را دائما رصد کنند و از تامین کالاهای اساسی مردم در مواقع بحرانی مطمئن باشند و تامین سوخت دامداری‌ها و مرغداری‌ها نیز در مواقع بحرانی نباید به مشکل بربخورد و از همین الان باید به فکر بود و پیشگیری ها و هماهنگی‌های لازم صورت گیرد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.