کد خبر : 11791
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۸

شهردار کومله: به مردم کومله می بالم که از شهرداری حمایت میکنند

شهردار کومله: به مردم کومله می بالم که از شهرداری حمایت میکنند
مجموعه شهرداری کومله با حمایت اعضای شورای شهر ، همت بر انجام تصمیمی نهاده و این قول را داده است تا پایان سال ۱۴۰۲ هیچ کوچه خاکی در شهر کومله باقی نماند.

به گزارش پویشگران گیل: همزمان با فرارسیدن هفته دولت، ۲۵پروژه شهرداری کومله با حضور فرماندار شهرستان لنگرود، امام جمعه لنگرود و بخش کومله، مسئولین بخش و شهرستان به بهره برداری رسید.
مهدی پور شهردار کومله ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و همچنین ۱۴۲ شهید شهر کومله گفت: امروز هر توفیقی برای مجموعه شهرداری حاصل شده؛ یقینا با حمایت و پشتیبانی همه جانبه اعضای شورای شهر کومله محقق گردیده است.
مهدی پور اظهار داشت: هفته دولت زمانی است که عملکرد دولتمردان توسط مردم ارزیابی و مورد قضاوت قرار میگیرد.یقینا اگر عملکرد مسئولی مورد رضایت مردم باشد، خود مردم این هفته را به دولتمردان تبریک عرض میکنند.
وی با بیان این جمله که” دشمن درصدد ان است تا بین مردم و مسئولین فاصله بیندازند” گفت: در دولتی هستیم که ریاست ان بر عهده دکتر رییسی نهاده شده و ما باید به تبعیت از ایشان در میان مردم برویم و از نزدیک مسایل و مشکلات مردم را بشنویم و با تمام تلاش در راستای رفع مشکلات مردم بکوشیم.
مهدی پور شهردار کومله به افتتاح ۲۵ پروژه عمرانی شهرداری با اعتبار ۲۵ میلیارد تومان در هفته دولت ۱۴۰۱ اشاره کرد و گفت: مجموعه شهرداری کومله با حمایت اعضای شورای شهر ، همت بر انجام تصمیمی نهاده و این قول را داده است تا پایان سال ۱۴۰۲ هیچ کوچه خاکی در شهر کومله باقی نماند.
وی افزود: به مردم کومله می بالم که با حمایت های خود از مجموعه شهرداری، ما را در راستای پیشبرد و اعتلای شهر کومله یاری می رسانند.
مهدی پور شهردار کومله در ادامه جدول گذاری و پالت کاری پیاده رو خیابان شهیدباهنر و شهیدان لاهوتی_ زیرسازی و آسفالت خیابان های شهید نواب صفوی،خیابان استخر(فاز۲) ،کوچه صاحب ۲،بن بست اقاقیا،شهید محرمعلی رمضانی بن بست بهار، اسماعیل شعبانی ،شهیدفرزانگان _ لوله گذاری جهت هدایت ابهای سطحی در کوچه شهید شعبانپور را از اهم پروژه های هفته دولت برشمرد.
حجت الاسلام محیطی امام جمعه بخش کومله ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفته دولت و انقلاب گفت: حقیقت امر این است که دشمنان اسلام با شهادت شهیدان رجایی و باهنر و تمام شهدایی که ترور شدند،حقانیت ما را برای دنیا مشخص کردند. اینکه دین ما، مذهب ما و انقلاب ما حق است را بر همه دنیا اشکار نمودند.زنده بودن اسلام و انقلاب بر پایه همین شهادت هاست.
حجت الاسلام محیطی دولت مردمی را دولت شهید رجایی معرفی نمود و گفت: هر مسئولی بخواهد موفق شود باید قلب خود را از محبت، لطف و رحمت مردم پر کند یقینا چنین دولتی پیروز خواهد بود.
وی در ادامه ضمن قدردانی از زحمات اعضای شورای شهر و شهردار کومله جهت اقدامات بسیار خوبشان گفت:در بدو ورود منوچهر مهدی پور، بنده به ایشان لقب قهرمان مدیریت شهری را داده بودم اما امروز با توجه به این حجم از اقدامات و پروژه ها باید به ایشان لقب سوپر قهرمان را داد.
جلالی فرماندار شهرستان لنگرود نیز در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهیدان انقلاب و نظام و همچنین تبریک هفته دولت گفت: از زحمات شورای شهر و شهردار پرتلاش کومله که انصافا با تلاش های بی وقفه کومله را تبدیل به نگین لنگرود کرده اند، قدردانی میکنم.
وی افزود: انسجام و وحدت بین اعضای شورا و شهردار کومله مثال زدنی است، اختلاف نظر در هر امری وجود دارد اما این مهم است که در زمان اجرای عمل وحدت وجود داشته باشد.
فرماندار لنگرود بیان داشت: امروز دشمن درتلاش است تا با سیاه نمایی چهره ایران را تار و تاریک نشان دهد،هرچند در بحث اقتصادی کمبودهایی داریم اما در عرصه های مختلف موفقت هایی را کسب کرده ایم که در جهان مقام اول تا پنجم را به دست اورده ایم ؛ اما دشمن در تلاش است این اقدامات بی اهمیت به چشم اید.
وی افزود: موفقیت محقق نمیشود مگر انکه ایمان و باور قلبی به اسلام و انقلاب، داشتن روحیه جهادی و انقلابی؛ وحدت و انسجام بین همه ارکان وجود داشته باشد و با این سه اصل بزودی شاهد روزهای عالی خواهیم بود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.