کد خبر : 20688
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۶

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان؛

توسعه روستا،پایدارترین سیاست و راهبرد در توسعه هر کشور است

توسعه روستا،پایدارترین سیاست و راهبرد در توسعه هر کشور است
حیدری:بنیاد مسکن یکی از نهادهای انقلابی و یادگار بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پویشگران گیل:

مهندس حامد دائمی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان به همراه مهندس سیدمازیار رضوی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گیلان با دکتر محمد حیدری فرماندار شهرستان رودسر دیدار نمود.
مهندس دائمی در نشست با فرماندار شهرستان ضمن ارائه گزارش مختصری از فعالیت‌ها و اقدامات انجام شده و برنامه‌های پیش روی بنیاد مسکن در این شهرستان را تشریح نمود.
وی افزود: از ۲۷۱ روستای بالای ۲۰ خانوار شهرستان ۲۵۱ روستا دارای طرح هادی مصوب می‌باشند.
وی با بیان اینکه توسعه روستا، پایدارترین سیاست و راهبرد در توسعه هر کشور به شمار می‌رود،اظهار کرد: این سیاست ارتباط تنگاتنگ با نظام فکری و نگرشی دارد.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان افزود: برای نهادینه‌سازی این سیاست ابزارها و روش‌های مختلفی وجود دارد که سنددار کردن واحد مسکونی و یا به عبارت کلی صدور سند برای املاک در روستا به موازات سایر سیاست‌های توسعه‌ای‌ مناطق روستایی از جمله این روش‌ها است.
وی ادامه داد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان با همکاری اداره ثبت اسناد و املاک توانسته در سال‌جاری در شهرستان رودسر به میزان ۳۲۳ فقره سند روستایی صادر کند.
مهندس دائمی گفت:امروزه یکی از راهبردهای موثر در توسعه همه‌ جانبه پایدار نواحی روستایی،استفاده از مشارکت و توانمندی‌های دهیاران و روستائیان برای عمران و توسعه مناطق روستایی در همه ابعاد بوده و با برنامه‌ریزی صحیح و همکاری دهیاری‌ها، میتوان روند توسعه روستاها را در سطح شهرستان سرعت بخشید.
فرماندار شهرستان رودسر نیز ضمن تاکید بر همکاری و هم افزایی بیشتر مجموعه فرمانداری و بنیاد مسکن در اجرای پروژه‌ها، به بیان دیدگاه‌ها خود و نیازهای شهرستان پرداخت.
حیدری بنیاد مسکن را یکی از نهادهای انقلابی و یادگار بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران دانست و خواستار اجرای طرح هادی، بهسازی معابر در روستاها بخصوص روستاهای محروم این شهرستان شد و ابراز امیدواری نمود با تعامل و همراهی فی مابین،شاهد تحقق اهداف مجموعه بنیاد مسکن در این شهرستان خواهیم بود.
در ادامه جلسه طی حکمی از سوی مهندس دائمی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان مهندس رضا شعبانی‌زاده بعنوان مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان رودسر منصوب شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.