کد خبر : 20594
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۹

بازدید معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی علوم پزشکی گیلان از مراکز آموزشی و درمانی رشت

بازدید معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی علوم پزشکی گیلان از مراکز آموزشی و درمانی رشت
معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی گیلان از مراکز آموزشی درمانی شهریور و الزهرا (س) رشت، بازدید به عمل آورد

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پویشگران گیل:

به منظور بررسی و رفع مسائل و مشکلات راه اندازیCT اسکن مرکز آموزشی درمانی 17 شهریور رشت، دکتر مصطفی گل شکن،معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی گیلان به همراه رضا ایرانپور،مدیر مالی دانشگاه و مهندس رضا محمدی،مدیر منابع فیزیکی و طرح‌های عمرانی دانشگاه، از این مرکز آموزشی و درمانی ،بازدید نمود.
وی در این بازدید میدانی، ضمن گفتگو با دکتر سعید سادات منصوری،رئیس مرکز آموزشی، درمانی  17 شهریور گفت: با توجه به پیشرفت خوب تکمیل پروژه CTاسکن تا به امروز، طی هماهنگی‌های صورت گرفته در خصوص مرتفع کردن مشکلات، هرچه سریع تر اقدامات لازم در خصوص بهره برداری از  این بخش صورت پذیرد.
دکتر گل شکن همچنین ضمن دیدار و گفتگو با کادر درمان و اداری این مرکز از نزدیک به بررسی مشکلات مطروحه و انجام اقدامات لازم در خصوص مرتفع کردن این مشکلات پرداخت.
معاون توسعه مدیریت،منابع و برنامه ریزی دانشگاه در ادامه به منظور بررسی و حل مشکلات زیرساختی مرکز آموزشی درمانی و درمانی الزهرا (س) از این مرکز آموزشی و درمانی نیز بازدید کرد.
دکتر گل شکن ضمن دیدار با دکتر فاطمه حسین زاده،رئیس مرکز آموزشی و درمانی الزهرا(س) رشت ضمن پیگیری روند اجرایی و اقدامات صورت گرفته در خصوص رفع مسائل و مشکلات، به بررسی مشکلات شبکه، خرابی سیستم‌ها، انشعابات برق، فضای خشکشویی، راه اندازی دیگ بخار و بازسازی سالن این مرکز آموزشی و درمانی پرداخت.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.