کد خبر : 20264
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۴

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان:

روزانه بر تعداد مصرف کنندگان گاز طبیعی افزوده می‌شود

روزانه بر تعداد مصرف کنندگان گاز طبیعی افزوده می‌شود
حق بین:مجموعه شرکت گاز گیلان که در بحران سال گذشته همت کرده و موجب پایداری جریان گاز در استان شدند، شایسته تقدیر و تشکر هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پویشگران گیل:
هفدهمین جلسه کمیته سوخت زمستانی گاز گیلان با حضور محمدرضا حق‌بین مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان در سالن کنفرانس ساختمان مدیریت شرکت گاز گیلان برگزار شد.
عیسی جمال نیکویی مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در این نشست،گزارشی را از روند برگزاری جلسات سوخت زمستانی و نتایج حاصله ارائه نمود.
وی با اشاره به مدیریت گاز صنایع استان برای حفظ پایداری جریان گاز مشترکان خانگی گفت: کلیه مصارف در بخش صنعتی و نیروگاهی استان نسبت به سال گذشته و همچنین بر اساس دمای هوا مورد بررسی قرار می‌گیرد تا در صوت احتمال وقوع ناترازی گاز، پیش بینی لازم جهت اعمال محدودیت مصرف با هماهنگی مدیریت بحران استانداری گیلان بعمل آید.
مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان افزود: روزانه بر تعداد مصرف کنندگان گاز طبیعی افزوده می‌شود و برای برخورداری همگان از این نعمت الهی، مدیریت مصرف در همه حوزه‌ها امری ضروری است.
محمدرضا حق بین مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان با قدردانی از مدیرعامل و کارکنان شرکت گاز بجهت حفظ پایداری جریان گاز گفت: شرکت گاز به عنوان یک شرکت شاخص و موفق در بحث بحران ناترازی گاز سال‌های گذشته مطرح است و مجموعه شرکت گاز استان گیلان که در بحران سال گذشته همت کرده و موجب پایداری جریان گاز در استان شدند، شایسته تقدیر و تشکر هستند.
حق بین در پایان ابراز امیدواری نمود تا با اتخاذ بهترین تصمیم برای حوزه‌های مختلف مصرف، زمستان امسال همانند سال‌های گذشته با پایداری جریان گاز به پایان برسد.
همچنین در این جلسه مهرزاد سمیعی مدیر بهره‌برداری گاز گیلان گزارشی را از روند مدیریت سوخت زمستانی ارائه  نمود.

منبع:روابط عمومی گاز گیلان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.