کد خبر : 19784
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۹

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان:فعالیت‌ها باید نتیجه‌ای ملموس برای مردم و اهالی فرهنگ و هنر داشته باشد

مدیر کل فرهنگ و ارشاد  اسلامی گیلان:فعالیت‌ها باید نتیجه‌ای ملموس برای مردم و اهالی فرهنگ و هنر داشته باشد
امیرحسین طاهری با صدور حکمی قاسم مصفا را با حفظ سمت رییس گروه امور رسانه ، به عنوان سرپرست معاونت امور فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان منصوب نمود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پویشگران گیل:

امیرحسین طاهری مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با صدور حکمی قاسم مصفا  را با حفظ سمت رییس گروه امور رسانه ، به عنوان سرپرست معاونت امور فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان منصوب نمود.
در آیین تکریم محمد نیک‌بخش و معارفه قاسم مصفا، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در سخنانی ضمن قدردانی از تلاش‌های سرپرست پیشین ،به اهمیت فعالیت‌های فرهنگی و رسانه ای اشاره نمود و اجرای درست و اصولی برنامه‌ها و تکالیف ابلاغی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این حوزه را مورد تأکید قرار داد.
امیرحسین طاهری پویایی فزون‌تر معاونت فرهنگی و رسانه ای اداره کل و استفاده شایسته از ظرفیت نیروی انسانی غنی با در نظر داشتن مولفه‌های تعامل ،هم‌افزایی و همگرایی با اهالی فرهنگ و رسانه استان را از انتظارات خود از سرپرست جدید این معاونت ذکر نمود.
وی ادامه داد :انجام فعالیت‌ها و تلاش‌ها باید نتیجه‌ای ملموس برای مردم و به طور مشخص اهالی فرهنگ و هنر داشته باشد و در صورت تحقق این مهم ،تحولاتی مثبت را شاهد خواهیم بود.
در پایان این مراسم با قدردانی از محمد نیک‌بخش سرپرست پیشین ،حکم انتصاب قاسم مصفا به عنوان سرپرست جدید معاونت امور فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان به او اعطا شد.
« قاسم مصفا » متولد ۱۳۶۰ در رشت و دارای مدرک تحصیلی کارشناسی مدیریت فرهنگی است و از کارکنان رسمی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با ۱۷ سال سابقه خدمت می‌باشد که از سال ۱۳۸۵ در حوزه روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان مشغول بوده است و از سال ۱۳۹۰ مسئولیت روابط عمومی این حوزه را بر عهده داشت و پس از آن مسئولیت‌های مختلفی از قبیل :کارشناس ارزیابی روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی، مسوول هماهنگی  رصد و پایش رسانه‌ها ،کارشناس شورای فرهنگ عمومی و رئیس گروه امور رسانه اداره کل را در کارنامه دارد.
مصفا از مدیران جوان و خوشنام فرهنگ و ارشاد اسلامی است که طی این سال‌ها توانست چندین بار در ارزیابی عملکرد یکساله وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و ادارات تابعه ،عنوان روابط عمومی برتر را در بین استان‌ها کسب نماید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.