کد خبر : 19663
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۵

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان:بیمه‌های دانشجویی و زنان خانه‌دار هدیه‌ای زیبا و ماندگار برای فرزندان

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان:بیمه‌های دانشجویی و زنان خانه‌دار هدیه‌ای زیبا و ماندگار برای فرزندان
در آستانه شانزدهم آذرماه مدیرکل تامین اجتماعی گیلان با تشریح مزایای بیمه دانشجویی، از آن به عنوان اقدامی آینده نگرانه برای ایجاد امنیت خاطر و آرامش روانی و هدیه ای زیبا و ماندگار از سوی والدین برای فرزندان یاد نمود.

به گزارش پویشگران گیل:
کیوان مرتضوی با بیان اینکه همه ما والدین به عنوان یک پدر یا مادر همواره نگران (آینده) فرزندانمان هستیم،افزود:در این راستا تلاش می‌کنیم تا با برنامه ریزی و سرمایه گذاری تحصیلی و شغلی در این مسیر گام برداریم.
وی با اشاره به اینکه انتخاب مدرسه خوب، ثبت نام در کلاس‌های مختلف ،خرید کتاب‌های گران قیمت برای موفقیت درکنکور ،شرکت در جلسات مشاوره ای برای تضمین قبولی در رشته های خوب دانشگاهی و سرمایه گذاری‌های اقتصادی،همگی تلاش‌هایی در این زمینه هستند، اظهار داشت: اما با بیمه نمودن فرزندانمان از یک طرف امنیت خاطر و آرامش روانی برای خودمان و از سویی یک میراث جاودان و ارزشمند برای آنها به جا میگذاریم یعنی خیلی ساده، اگر فرزند دانشجو یا دختر بالای 18 سال داشته باشیم با انتخاب بیمه های دانشجویان یا زنان خانه دار(برای دختران مجرد بالای 18 سال) در زیرگروه بیمه حرف و مشاغل آزاد ،یک سرمایه گذاری مطمئن را برای آینده فرزندانمان رقم بزنیم.
مدیرکل تامین اجتماعی گیلان با بیان اینکه با این اقدام با بیمه پردازی در عنفوان جوانی پسر یا دختر دلبندمان،با ذخیره سابقه بیمه ای،آنها می‌توانند علاوه بر پوشش‌های تعهداتی مربوطه،در بهترین سنین میانسالی از مستمری بازنشستگی برخوردار شوند اذعان داشت:در دنیای مترقی امروز،بیمه، بویژه بیمه‌های اجتماعی که مخاطب اصلی و مستقیم آن انسان‌ها هستند، هزینه محسوب نمی‎شود بلکه یک سرمایه گذاری مطمئن برای فردایی بهتر است.
وی افزود:بیمه‌های دانشجویان و زنان خانه‌دار سازمان تامین اجتماعی،برای فرزندان بالای 18 سال ما راهکاری مطمئن و تضمینی جهت آینده و هدیه ای ویژه برای گلهای باغ زندگیمان محسوب می‌شود.
کیوان مرتضوی با برشمردن برخی ویژگی‌های این پوشش‌های بیمه ای گفت:با ایجاد حساب کاربری (ثبت نام) در سامانه خدمات غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی به نشانی es.tamin.ir  با ورود به بخش بیمه شدگان،در منوی بیمه‌های خاص ، والدین می‌توانند به راحتی و ظرف چند دقیقه نسبت به انعقاد قرارداد و بیمه پردازی اقدام نمایند و نکته مهم اینکه نرخ حق بیمه و مبنای دستمزد را به دلخواه و در دامنه انتخابی و شرایط اقتصادی خود برگزینند.
مدیرکل تامین اجتماعی گیلان انواع حق بیمه برای قراردادها را شامل نرخ 12 درصد (بازنشستگی و فوت پس از آن)،نرخ 14 درصد ( بازنشستگی و فوت قبل و بعد از آن ) و نرخ 18 درصد (بازنشستگی، فوت و ازکارافتادگی) و در حال حاضر در دامنه ماهانه 660 تا 990 هزار تومان (برای حداقل حقوق سال ) اعلام و خاطر نشان ساخت با پرداخت سرانه درمانی در هرماه ، امکان استفاده از پوششهای مربوط به این خدمت نیز برای این عزیزان فراهم خواهد بود.
انعقاد این قرارداد،منجر به قطع دریافت مستمری پدر یا مادر نگردیده و در صورت برخوردار بودن فرزند از پوشش درمانی والدین، ادامه آن نیز امکانپذیر است.

 

منبع:روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.