کد خبر : 19620
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۹:۲۷

معاون وزیر صمت: برخی صنایع گیلان در سطح کشور سرآمد هستند

معاون وزیر صمت: برخی صنایع گیلان در سطح کشور سرآمد هستند
فرهیدزاده:از کارخانه فومن شیمی، کارخانه ایران رادیاتور و کارخانه داروسازی کاسپین تامین در شهر صنعتی رشت بازدید کرد.

به گزارش پویشگران گیل:

حسین فرهیدزاده که در سفر خود به گیلان از دستکش گیلان و پارس خزر بازدید و در گفتگو با صاحبان سه صنعت دیگر بزرگ گیلان گفت: وزارت صمت؛ کارخانجات و شرکت‌های بزرگ را به چشم شناسنامه و هویت صنعت ایران نگاه میکند و محصولات ایران رادیاتور و پارس خزر از معدود محصولاتی است از دوره کودکی همگی با آن آشنا هستیم.
وی با ذکر اینکه بازدید از صنایع مادر گیلان از سوی وزارت صمت در تهران از قبل پیش‌بینی شده بود، گفت: برخی صنایع گیلان در سطح کشور سرآمد هستند و من برای حضور در این کارخانه ها و فضای خطوط تولید محصولات آنها اشتیاق داشتم.
دکتر فرهید زاده گفت: ما، صاحبان صنایع بزرگ را به چشم فرماندهان اقتصادی کشور نگاه می‌کنیم و هویت چرخه اقتصاد کشور با فعالیت شما معنا می‌یابد و ما بیشتر تصویر‌گر هستیم.
وی در پاسخ به چالش‌های متعدد موجود در عرصه تولید، اشاره داشت: بعضی مشکلات احتیاج به تغییر ضوابط دارد و در برخی امور میتوان با بازنگری و مطالعات و تصمیمات تخصصی به راهکارهای اجرایی دست یافت.
فرهیدزاده گفت: صنایع مادر و پیشکسوتان چرخه تولید کشور در طول سالیان و در برهه‌های مختلف با جنگ و دوران سازندگی و بعد تحریم‌های سخت دست به گریبان بودند و این پشتکار مثال زدنی قابل تقدیر است.
رئیس سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان کشور اعلام کرد: هدف‌گذاری‌های کلان وزرات صمت برحمایت از صنایع مادر قرار گرفته و همه باید دست به دست بدهیم در جهت اقتصاد مقاومتی و توسعه‌ی تولیدات هماهنگ و یکپارچه عمل کنیم.
در سفر وی بار دیگر تاکید شد ضروری است صاحبان صنایع آخرین قیمت محصولات خود را با ورود به سامانه ۱۲۴ به روز رسانی نمایند.
مدیر کارخانه ایران رادیاتور با ذکر اینکه این کارخانه در حال حاضر به چندین کشور صادرات دارد، گفت: در خدمت مردم ایران هستیم و همواره در جهت ارتقاء کیفیت محصول در تلاش هستیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.