کد خبر : 19544
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۹:۳۶

فرمانده انتظامی استان گیلان:کشف 403 فقره انواع سرقت در اجرای طرح 4 روزه پیشگامان

فرمانده انتظامی استان گیلان:کشف 403 فقره انواع سرقت در اجرای طرح 4 روزه پیشگامان
سردار ملکی: در اجرای طرح ۴ روزه، ۴۱ کیلو و ۹۰۰ گرم انواع مواد مخدر کشف شد.

به گزارش پویشگران گیل:
سردار  عزیزالله ملکی در حاشیه نمایشگاه دست آوردهای‌های طرح ۴ روزه پیشگامان با محوریت پیشگیری از سرقت و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در لاهیجان با اشاره به عملکرد مطلوب پلیس در اجرای این طرح، گفت: طرح پیشگامان با محوریت مبارزه با سرقت و پاکسازی نقاط آلوده و با بکار گیری ۶ هزار و ۵۰۰ نیروی پلیس، پلیس‌های افتخاری و گشت رضویون در سطح استان اجرا شد.
وی با بیان اینکه با اجرای این طرح ۴۰۳ فقره انواع سرقت در سطح استان کشف شد، افزود: ۳ دستگاه خودرو و ۱۳ دستگاه موتور سیکلت سرقتی کشف و ۳۱۱ سارق نیز دستگیر شدند.
این مقام ارشد انتظامی برخورد با سارقان و معضل مواد مخدر را یک مطالبه مردمی اعلام کرد و اذعان داشت: در راستای اجرای این طرح ۴ روزه، ۴۱ کیلو و ۹۰۰ گرم انواع مواد مخدر کشف شد.
فرمانده انتظامی استان گیلان با اشاره به استمرار اینگونه طرح ها در استان با هدف بالا بردن حس آرامش و امنیت در شهروندان بیان داشت: در اجرای این طرح در مجموع هزار و ۳۴۷ متهم دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.
سردار ملکی در پايان ضمن تاکید بر عزم جدی پلیس بر مقابله و پیشگیری از سرقت تصریح کرد: مردم و مسئولان با انجام هر چه بهتر وظایف محوله و همراهی و همدلی با پلیس می توانند فرزندان خدوم این کشور را در بالا بردن بیش از پیش کیفیت خدمت رسانی یاری نمایند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.