کد خبر : 19377
تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۸:۱۷

مدیرعامل خانه مطبوعات گیلان:اولین جشنواره فصلی رسانه‌ای در گیلان برگزار می‌شود

مدیرعامل خانه مطبوعات گیلان:اولین جشنواره فصلی رسانه‌ای در گیلان برگزار می‌شود
ابراهیمی:جشنواره فصلی مطبوعات در بخش‌های یادداشت و مقاله، گزارش و عکس برگزار می‌شود.

به گزارش پویشگران گیل:

مدیرعامل خانه مطبوعات گیلان از برگزاری اولین جشنواره فصلی ویژه اصحاب رسانه استان خبر داد.
میلاد ابراهیمی با بیان اینکه به منظور هدایت تولید محتوا، جشنواره رسانه ای هر ۳ ماه یک بار توسط خانه مطبوعات برگزار می‌شود، اظهار کرد: نقش آفرینی جامعه خبری در توسعه استان و معرفی فرصت‌ها و ظرفیت‌های رسانه ای از مهم‌ترین اهداف برگزاری جشنواره فصلی رسانه‌های گیلان می‌باشند.
وی ارج نهادن به تلاش فعالان حوزه اطلاع رسانی استان، افزایش رقابت موثر و سازنده در توسعه محتوایی مطبوعات محلی و خبرگزاری‌ها، ارزیابی مهارت‌ها و شناسایی برترین‌های رسانه ای استان را از دیگر اهداف جشنواره فصلی رسانه برشمرد و افزود: جشنواره مذکور در بخش‌های
یادداشت و مقاله، گزارش و عکس برگزار می‌شود.
مدیرعامل خانه مطبوعات گیلان با اشاره به موضوعات اولین جشنواره فصلی رسانه‌های استان، تصریح کرد: اصحاب رسانه گیلان می‌توانند در موضوعات فرزند آوری، جوانی جمعیت و بحران سالمندی، مدیریت شهری و مشارکت شهروندان،رشت؛شهر خلاق خوراک، اقتصاد کشاورزی و صنایع تبدیلی، نشاط آفرینی اجتماعی و امید افزایی، نقش منطقه آزاد انزلی در توسعه مبادلات تجاری و اقتصاد دریا محور، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی،آسیب‌شناسی چالش‌های صنعت و معدن و کودک و نوجوان آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.
ابراهیمی با بیان اینکه محدودیتی در تعداد آثار ارسالی وجود ندارد،اظهار کرد: آثار ارسالی باید در نشریات محلی و سرپرستی‌های استانی چاپ و یا در خبرگزاری ها و پایگاه‌های خبری استان منتشر شده باشد.
وی ادامه داد: آثار مربوط به رسانه‌های لغو مجوز شده،فاقد مجوز و همچنین بولتن‌ها و ویژه نامه‌های داخلی ادارات امکان شرکت در جشنواره را نخواهند داشت.
مدیرعامل خانه مطبوعات گیلان با اشاره به برگزاری آیین اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان در دی ماه سال جاری یاد آور شد: آثار ارسالی شرکت کنندگان در جشنواره باید از 10 شهریور 1402 تا 10 دی 1402 در رسانه‌های مکتوب،پایگاه‌های خبری و نمایندگی خبرگزاری‌های دارای مجوز منتشر شده باشند.
ابراهیمی با بیان اینکه در مراسم اختتامیه از نفرات اول تا سوم به انتخاب داوران تجلیل به عمل می‌آید،تصریح کرد:از رسانه ای که بیشترین آثار را در هر یک از موضوعات جشنواره داشته باشد، به صورت ویژه تقدیر خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: علاقمندان به شرکت در جشنواره می‌توانند آثار خود را به ایمیل
gilan.khanehmatbooat@gmail.com
و یا شماره ۰۹۹۲۵۱۰۰۶۸۹ در پیام2رسان‌های ایتا یا بله ارسال نمایند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.