کد خبر : 13272
تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۹:۴۵

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان: اجرای زیرساخت های مناسب در شهرک ها، تکالیف اصلی ما است

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان: اجرای زیرساخت های مناسب در شهرک ها، تکالیف اصلی ما است
از تکالیف اصلی ما اجرای زیرساختهای مناسب در شهرک هاست تا تمرکز صاحبان صنایع بر تولید باشد

به گزارش پویشگران گیل:
رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان در بازدید از پروژه های اجرایی و واحدهای تولیدی در هفته دولت گفت: تکالیف اصلی ما اجرای زیرساختهای مناسب در شهرک هاست.
مهدی محبوبی حسن کیاده در هفته دولت از واحدهای تولیدی و پروژه های اجرایی در شهرک های صنعتی سپید رود، کوچیچال فومن، نالکیاشر لنگرود، لوشان و … بازدید کردند.
رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان با اشاره به رسالت شرکت شهرک های صنعتی در خصوص اجرای پروژه های زیرساختی عنوان کرد: از تکالیف اصلی ما اجرای زیرساختهای مناسب در شهرک هاست تا تمرکز صاحبان صنایع بر تولید باشد و به هیچ وجه، معطلی و فرصت سوزی در فرایند تولید و اشتغال که ناشی از وجود نقص و کوتاهی در حوزه خدمات رسانی ها و اجرای تاسیسات زیرساختی باشد، پذیرفتنی نیست.
وی در ادامه افزود: توصیه من به معاونت های فنی و صنایع کوچک این است که با بررسی مستمر، مداوم و میدانی در شهرک ها، تمام توان خود را در رفع مشکلات زیر ساختها بکارگرفته و با همت مضاعف و عارضه یابی، به گونه ای عمل کنند که واحدهای صنعتی ما، تبدیل به واحدهای فعال، پویا، صادرات محور و با اشتغال زایی پایدار باشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.