کد خبر : 18916
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۷

دیدار معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات با شرکت‌های فناور گیلان

دیدار معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات با شرکت‌های فناور گیلان
دکتر حاتم‌زاده:تا کنون تعداد 86 شرکت دانش بنیان در استان گیلان حضور دارند.

به گزارش پویشگران گیل:
مهندس عابدی معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناور اطلاعات ضمن حضور در پارک علم و فناوری گیلان با دکتر حاتم زاده رئیس پارک علم و فناوری گیلان درباره همکاری‌های متقابل در حوزه توسعه شرکت های دانش بنیان استان گفتگو نمود.
دکتر حاتم زاده در این دیدار گفت: با شناخت نسبی که از موقعیت گیلان دارمو با توجه به ظرفیت‌هایی که در گیلان وجود دارد پارک علم و فناوری گیلان به همراه وزارت ارتباطات و فناوری و معاون فناوری و نوآروی، جناب آقای مهندس عابدی می‌توانیم این ظرفیت‌های بالقوه را به بالفعل تبدیل نماییم.
وی ادامه داد: بسیار حائز اهمیت است که بتوانیم از این ظرفیت استفاد نماییم و خوشبختانه با توجه به اینکه پارک علم و فناوری گیلان به عنوان یک مرکز جامع از حضور تخصص‌های مختلف از جمله فناوری اطلاعات و ارتباطات؛ صنایع، پزشکی، کشاورزی و سایر زمینه‌ها می‌باشد، می‌تواند در راستای توسعه شرکت‌های دانش بنیان استان ماثر باشد.
رئیس پارک علم و فناوری گیلان با اشاره به تعداد شرکت‌های دانش بنیان استان گفت: تا کنون تعداد 86 شرکت دانش بنیان در استان گیلان حضور دارند. با توجه به ظرفیت خوبی که در بیش از 350 واحدهای فناور پارک علم و فناوری گیلان وجود دارد، می‌توان تعداد شرکت‌های دانش بنیان استان را ارتقا داد و با هماهنگی‌هایی که انجام دادیم، بتوانیم مقدمات کار را برای ارتقا این واحدها به دانش بنیان فراهم نماییم و با توجه به اهمیتی که شرکت‌های دانش بنیان برای فناوران دارد؛ بتوانند از مزایای دانش بنیان شدن استفاده نمایند.
وی در پایان افزود: البته کارهایی انجام شده که با هماهنگی مسئولین وزارت علوم و مسئولین استان گیلان و همچنین معاونت علمی و فناوری ریاست جمهور مقدمات کار فراهم شده و امیدوارم شرکت های فناور استان با حمایت های معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات، بتوانند در کوتاه ترین زمان این فرایند را طی کنند تا انشاءالله به دانش بنیان ارتقاء یابند.
در این دیدار با توجه به برنامه ریزی انجام شده، نشست و گفتگویی با مدیران عامل شرکت‌های فناور پارک علم و فناوری گیلان برگزار شد و مهندس عابدی پای صحبت‌های مدیران عامل شرکت‌های فناور در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات نشستند و با مشکلات ایشان جهت توسعه این شرکت‌ها آشنا شدند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.