کد خبر : 18874
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۷:۰۰

نوسازی ناوگان عملیاتی ایمنی و آتش نشانی مجتمع بندری انزلی

نوسازی ناوگان عملیاتی ایمنی و آتش نشانی مجتمع بندری انزلی
ورود ۴ دستگاه خودروی عملیاتی مدرن به مجتمع بندری انزلی

به گزارش پویشگران گیل:
حسین یونسی با اعلام ورود ۴ دستگاه خودروی عملیاتی مدرن با سیستم راهبری اتوماتیک به مجتمع بندری انزلی گفت: ناوگان عملیاتی ایمنی و آتش نشانی مجتمع بندری انزلی با ورود ۴ دستگاه خودروی عملیاتی مدرن با سیستم راهبری اتوماتیک  شامل دو دستگاه خودروی سنگین عملیاتی فوماتیک (Foamatic) با ظرفیت ۸ تن آب و یک دستگاه خودروی نیمه سنگین فوماتیک‌ با ظرفیت ۴ تن آب و یک دستگاه خودروی پیشرو مجهز به جدیدترین سیستم پمپ واتر میست با فشار بالا جهت اطفای حریق های محدود و جاده ای، مجهز و نوسازی شد.
وی افزود: این چهار دستگاه خودرو دارای قدرت مانور بالایی بوده و توان تیم‌های عملیاتی آتش نشانی مجتمع بندری را به طرز چشم‌گیری افزایش خواهند داد.
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان گیلان با اشاره به کیفیت استاندارد دستگاه‌ها،تصریح کرد: کلیه خودروهای مزبور به تجهیزات اطفایی با استاندارد های جهانی مجهز گردیده اند.
یونسی با تقدیر از منطقه آزاد انزلی، خاطرنشان نمود:در خصوص تسهیل در انتقال این دستگاه‌ها به مجتمع بندری انزلی، اهتمام ویژه ای از سوی این سازمان ورزیده شد.
خودروهای آتش نشانی فوماتیک (Foamatic) دارای مخازن آب و فوم بوده و در عملیات‌ها توانایی استفاده از هر دو آن را دارد که این امر موجب کاهش مصرف آب در زمان اطفای حریق می گردد. این نوع خودروها مناسب برای انبارها و زیرساخت های بندری بوده و برای آتش سوزی های عظیم و گسترده و حریق هایی که ماده سوختنی به مانند مایعات اشتعال‌زا هستند، بسیار پرکاربرد است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.