کد خبر : 18811
تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۲

رئیس سازمان بسیج رسانه کشور :نقش رسانه در افشاگری علیه جنایات رژیم صهیونیستی بی‌بدیل است

رئیس سازمان بسیج رسانه کشور :نقش رسانه در افشاگری علیه جنایات رژیم صهیونیستی بی‌بدیل است
مرتضی کارآموزیان:جشنواره سوم «حریم رسالت» با محوریت فلسطین برگزار می‌شود.

به گزارش پویشگران گیل:
مرتضی کارآموزیان گفت: گیلان قطب رسانه‌ای کشور است و از این رو اجرای رویدادهای رسانه‌ای را به شکل مطلوب و مؤثر برگزار می‌کند.
وی از برگزاری جشنواره حریم رسالت در کلاس بین المللی خبر داد و افزود: کلید رویداد رسانه‌ای حریم رسالت ویژه بانوان در گیلان زده شد و از منطقه‌ای به ملی ارتقا پیدا کرد و اکنون بنا داریم این رویداد رسانه‌ای را در سطح بین المللی برگزار کنیم.
رییس سازمان بسیج رسانه با اشاره به داده‌های آماری آثار ارسالی به جشنواره دوم حریم رسالت بیان کرد: ارسال بیش از ۱۲۰ پیام از کشورهای خارجی مُبین اثرگذاری فرامنطقه ای حریم رسالت است.
کارآموزیان با بیان اینکه گیلان در برپایی جشنواره حریم رسالت مثبت عمل کرده است، گفت: گیلان شایستگی اجرای برنامه در تراز بین‌المللی را دارد و بر اساس برنامه ریزی جشنواره حریم رسالت در سال آتی به صورت فراملی برگزار می‌شود.
وی با محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و فلسطین افزود: نقش رسانه در افشاگری علیه جنایات رژیم صهیونیستی بی بدیل است.
رییس سازمان بسیج رسانه با اشاره به محوریت سومین دوره رویداد رسانه‌ای حریم رسانه بیان کرد: جشنواره سوم حریم رسالت با محوریت غزه و فلسطین برگزار می‌شود.
کارآموزیان با بیان اینکه بیداری اسلامی با ابزار رسانه تحول‌گرا می‌شود، گفت: رسانه‌ها چشمان بیدار و آگاه جامعه هستند و لذا در موضوع غزه و فلسطین نباید دچار تزلزل رسانه‌ای شویم‌.
وی با اشاره به اینکه رسانه‌های آزاد و مردمی از غزه و فلسطین حمایت می‌کنند، افزود: جشنواره رسانه‌ای حریم رسالت فرصت مناسبی برای دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی، محور مقاومت و مردم بی گناه غزه و فلسطین است.
رییس سازمان بسیج رسانه، ارتقای کیفی محتواهای رسانه‌ای را از دیگر دستاوردهای مهم این رویدادها بویژه حریم رسالت برشمرد: جشنواره رسانه‌ای حریم رسالت به کیفی سازی محتواها کمک شایان کرد.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.