کد خبر : 18375
تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۹:۱۹

رشت در مسیر تحول؛تداوم فرآیند احداث تقاطع‌های غیرهمسطح نیروی دریایی و آیت‌الله رودباری

رشت در مسیر تحول؛تداوم فرآیند احداث تقاطع‌های غیرهمسطح نیروی دریایی و آیت‌الله رودباری
تقاطع غیرهمسطح آیت‌الله رودباری از جمله پروژه‌های عمرانی طرح میثاق شهرداری رشت محسوب می‌شود.

به گزارش پویشگران گیل:
پژوهش‌ها نشان می‌دهد که حمل و نقل همواره به عنوان بزرگ‌ترین چالش زیرساختی در شهرها و حاشیه شهرهای بزرگ مطرح بوده و در این راستا احداث تقاطع‌های غیرهمسطح شهر رشت در قالب طرح عمرانی میثاق عملیاتی شده است.
طرح عمرانی میثاق که با هدف بازگشایی شبکه معابر جدید و همچنین ایجاد تقاطع‌های غیرهمسطح در تقاطع‌های با حجم ترافیک بسیار با مساعدت اعضای شورای اسلامی شهر در تامین اعتبارات لازم و پیگیری جدی رحیم شوقی شهردار رشت عملیاتی شده، امکان دسترسی شهروندان به شبکه‌های مناسب را افزایش داده و علاوه بر تسهیل تردد،زمینه رشد اقتصادی این مناطق را فراهم می‌کند.
طرح اجرایی تقاطع غیرهمسطح میدان نیروی دریایی (۷ آذر) به طول ۴۱۰ متر و عرض ۱۸ متر با مشخص شدن پیمانکار تجهیز کارگاه شده و با همراهی دستگاه‌های اجرایی مرتبط به ویژه پلیس راهور و مرکز آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم در حال انجام است.
تقاطع غیرهمسطح آیت‌الله رودباری از جمله پروژه‌های عمرانی طرح میثاق شهرداری رشت محسوب می‌شود و به طول ۳۸۰ متر و عرض ۹ متر متصل کننده خیابان آیت الله رودباری به کمربندی حد فاصل میدان انتظام و میدان گاز است که با تجهیز کارگاه توسط پیمانکار مربوطه عملیاتی شده تا در بازه زمانی مشخص به منظور برطرف کردن گره‌های ترافیک شهری به بهره‌برداری برسد.

 

منبع: مدیریت ارتباطات شهرداری رشت

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.