کد خبر : 21451
تاریخ انتشار : شنبه ۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۹

سرپرست فرمانداری خمام تاکید نمود؛

انقلاب اسلامی در گام دوم انقلاب به افق‌های بلندتری می‌اندیشد

انقلاب اسلامی در گام دوم انقلاب به افق‌های بلندتری می‌اندیشد
مهندس آدمیت:بازخوانی و بازروایی درس‌ها و عبرت‌های فتنه 88 برای جوانان ضرورت است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پویشگران گیل:

سرپرست فرمانداری خمام بر ضرورت بازخوانی و بازروایی درس‌ها و عبرت‌های فتنه 88 تاکید و گفت: واکاوی و کالبد شکافی ریشه‌ها، عوامل، علل، دلایل و زمینه‌های بروز سهمگین ترین فتنه بعد از انقلاب، کماکان یکی از ضرورت های امروز فضای سیاسی، فرهنگی، معرفتی و اجتماعی کشور ماست.
حسن آدمیت با اشاره به خروش بی‌نظیر مردم با بصیرت گیلان در مقابله با فتنه دشمن در هشتم و نهم دی ماه افزود: اهمیت حرکت عظیم ملت ایران در 9 دی ماه سال 88 زمانی آشکارتر می‌شود که ابعاد و زوایای فتنه‌ی براندازانه و کودتا گونه آن سال بازخوانی و بازروایی شود.
وی بر ضرورت بازخوانی و بازروایی درس‌ها و عبرت‌های فتنه 88 تاکید کرد و گفت: واکاوی و کالبد شکافی ریشه‌ها، عوامل، علل، دلایل و زمینه‌های بروز سهمگین‌ترین فتنه بعد از انقلاب، کماکان یکی از ضرورت‌های امروز فضای سیاسی، فرهنگی، معرفتی و اجتماعی کشور ماست.
آدمیت، با بیان اینکه امروز پس از گذشت بیش از یک دهه از بروز فتنه 88 انقلاب اسلامی در گام دوم انقلاب به افق‌های بلندتری می‌اندیشد، خاطر نشان کرد: این امر موجب می‌شود تا هشدارها و انظارهای مربوط به فتنه 88 مکررا یادآوری شود.
وی به نقش و فعالیت رسانه‌های معاند در ایجاد فتنه در جامعه اسلامی اشاره و تصریح نمود: لازم است عاملان هدف فتنه را بشناسیم چراکه دشمن همیشه به دنبال وارونه جلوه دادن مسائل کشور است تا به نوعی کلمات باطل را زیبا جلوه دهد.
سرپرست فرمانداری خمام یادآور شد؛ روز چهارشنبه نهم دی ماه 1389 حماسه بی‌سابقه و پرشکوهی رقم خورد که خواب را از چشم گستاخان فتنه‌گر گرفت و همچون پتکی مرگبار، بر سر فتنه فرود آمد و آن را ضربه مغزی کرد. همه مردم به عشق ولایت فقیه و رهبری بدون در نظر گرفتن عقاید سیاسی و حزبی در حماسه با شکوه ۹ دی شرکت کرده بودند.
وی ادامه داد: امروز نیز مردم مسلمان ایران به ویژه گیلان، با حضور چشمگیر خود، بصیرت و هوشیاری ملت مسلمان را به رخ جهانیان کشیدند؛ به طوری که این حضور پرشور برای همیشه به عنوان حماسه ای ماندگار در تاریخ ایران به ثبت شده است.
مراسم ۸ دی ماه با حضور باشکوه اقشار مختلف مردم و همچنین سرپرست فرمانداری شهرستان خمام به همراه سایر مسئولین این شهرستان برگزار شد و سخنران این مراسم محمد مهدی نیازمند، مدیر کل امور فرهنگی و اجتماعی استانداری گیلان اجتماع بزرگداشت روز «بصیرت و میثاق امت با ولایت» در شهر خمام برگزار شد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.