کد خبر : 18188
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۶

نماینده عالی دولت در گیلان:با تمام توان مقدمات برپایی کنگره بین‌المللی هشت‌هزار شهید گیلان انجام شود

نماینده عالی دولت در گیلان:با تمام توان مقدمات برپایی کنگره بین‌المللی هشت‌هزار شهید گیلان انجام شود
عباسی:برگزاری این کنگره باید با برنامه‌ریزی درخور تبدیل به برگ زرینی برای تاریخ این سرزمین شود.

به گزارش پویشگران گیل:

اسدالله عباسی در جلسه هماهنگی دومین کنگره بین‌المللی هشت هزار شهید گیلان در رشت گفت: روسای کمیته‌ها برنامه‌های مدون خود را تهیه کنند و در برنامه ریزی برای اجرای باشکوه این کنگره از ظرفیت اقشار مختلف مردم بویژه نوجوانان، جوانان و بانوان باید بهره‌مند شد.
نماینده عالی دولت در گیلان ادامه داد: با توجه به اینکه این کنگره بیش از یکسال به تعویق افتاده و قرار است که سال ۱۴۰۴ برگزار شود، همه دستگاه‌ها باید برای بودجه فرهنگی سال آینده خود، برگزاری این کنگره را مدنظر قرار داشته باشند.
عباسی اضافه کرد: درخت تنومند انقلاب اسلامی با خون شهدا آبیاری شده است و برگزاری این کنگره‌ها در چله دوم انقلاب ظرفیت موثری برای روبه رو شدن نسل نو با واقعیات فرهنگ رشادت و شهادت ایجاد می کند.
وی بیان کرد: باید دومین کنگره بین‌المللی هشت هزار شهید گیلان در سطحی برگزار شود که برگ زرینی در تاریخ گیلان ثبت شود؛ لذا باید در این راستا از همه ظرفیت‌ها استفاده کرد.

 *کنگره بین‌المللی شهدا مظهر ایجاد وحدت است

همچنین فرمانده سپاه قدس گیلان نیز در ادامه این جلسه گفت: شهدا متعلق به همه اقشار مختلف مردم هستند و به همیل دلیل کنگره شهدا مظهر وحدت در جامعه است و همه باید در برپایی آن نقش آفرینی کنند.
سردار حمید دامغانی بر ارائه برنامه و کارهای فاخر و ماندگار در این کنگره تاکید کرد: زمان برگزاری این کنگره از اردیبهشت سال ۱۴۰۳ به سال ۱۴۰۴ تغییر یافت.
فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه تاکنون اقدامات موثری برای برپایی این کنگره انجام شده است، افزود:باید با تمام توان مقدمات برپایی باشکوه این کنگره انجام شود.

منبع:روابط عمومی استانداری گیلان

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.