کد خبر : 17860
تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۶:۴۶

بیانیه مشترک آموزش و پرورش استان گیلان به مناسبت ۱۳ آبان روز دانش‌آموز

بیانیه مشترک آموزش و پرورش استان گیلان به مناسبت ۱۳ آبان روز دانش‌آموز
در آستانه فرا رسیدن ۱۳ آبان روز دانش آموز و مبارزه با استکبار جهانی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان و سازمان بسیج فرهنگیان استان بیانیه مشترکی صادر کردند.

به گزارش پویشگران گیل:
به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان گیلان متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:
یوم الله ۱۳ آبان،سالروز تبعید بنیان گذار کبیر جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) به ترکیه در ۱۳آبان ۱۳۴۳، به شهادت رساندن دانش‌آموزان مظلوم در ۱۳ آبان ۱۳۵۷،تسخیر لانه جاسوسی در ۱۳ آبان ۱۳۵۸ و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی،یادآور شکست هیمنه آمریکا و استکبار جهانی به‌ دست ملت غیور و با اراده ایران اسلامی است که موجی عظیم از مقاومت در دل آزادگان جهان برافروخت و ابهت پوشالی استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا را درهم فرو ریخت.
یوم‌الله ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی از شکوهمندترین روزهای تاریخ ایران است که با رویش جوانه‌های پربار ایمان،فتوت، از خود گذشتگی و دشمن‌ستیزی عجین شده است.
بی‌گمان این بانگ عدالت خواهی و استکبارستیزی اقشار مختلف ایرانیان بالاخص دانش آموزان عزیز است که همچون موجی خروشان در گستره هستی موجب روشن شدن قلوب مظلومان و آزادگان جهان می‌شود.
با گرامیداشت فرا رسیدن یوم الله ۱۳ آبان، به عموم دانش‌آموزان و فرهنگیان عزیز استان گیلان، امید است با استعانت از الطاف الهی و تحت توجهات حضرت ولیعصر (عج) در آینده ای نزدیک شاهد سرنگونی تمامی مستکبران جهان و رهایی همه مظلومان به ویژه کودکان و دانش آموزان باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.